تکنولوژی
نگارش در تاريخ دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, توسط رامتین
دل به گروهی پیوست که هدف آن اضافه نمون شارژر بی‌سیم در لپ‌تاپ‌ها است
 
 
 شارژ بی‌سیم در تلفن‌های هوشمند به یک موضوع رایج تبدیل شده است و بسیاری از تلفن‌های پرچمدار فعلی بازار از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. حال تولیدکنندگان لپ‌تاپ در تلاش هستند تا این قابلیت را به دنیای نوت‌بوک‌ها نیز وارد کنند. در همین راستا گروهی به نام Alliance for Wireless Power تشکیل شده و در حال توسعه فناوری‌های مرتبط با این جریان است.

ادامه مطلب...

اورال بی

اورال-بی یکی از تولیدکنندگان مطرح مسواک در دنیا است و محصولات این شرکت در کشور خودمان نیز به شدت محبوب هستند. حال این کمپانی قصد دارد یک مسواک جدید با قابلیت اتصال به تلفن‌هوشمند را روانه بازار کند تا به کاربر توصیه‌های سفارشی منطبق با نوع مسواک زدن اون را پیشنهاد دهد.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی اس 5گلکسی اس 5طرح مفهمومی
 

سامسونگ روز گذشته سرنخ‌های بسیاری را از محصولات آینده این شرکت و نقشه راه آن‌ها منتشر کرد. این کمپانی حتی تایید کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود استفاده خواهد کرد. حال امروز اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بدست آمده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
Nexus 5Nexus 5
 

این روزها گوگل پنجمین سالگرد تولد اکو سیستم یک میلیاردی‌اش، اندروید را با معرفی Nexus 5 جشن می‌گیرد. پنج سال پیش کسی تصور چنین جشن تولدی را برای اندروید تازه متولد شده تصور نمی‌نمود. اما قدرت بی چون و چرای اژدهای آتشین تکنولوژی و همکاری‌اش با غول‌های مطرح سخت‌افزاری، بازی را به جایی رسانده که می‌توان محصولات نکسوس را به عنوان زنگ خطری برای آغاز سلطه گوگل بر کل بازار اندروید دانست، سلطه‌ای که تنها به بازار سیستم عامل‌ها مربوط نمی‌شود، بلکه بازار سخت‌افزار را نیز تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. چند و چون ماچرا را با صحبت‌هایی که خبرگزاری Verge با سه تن از مردان اصلی تیم اندروید انجام داده است جویا می‌شویم. با ما همراه شوید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
HTC M8HTC M8
 

تصاویر و اطلاعات اولیه مربوط به پرچمدار سال آینده اچ‌تی‌سی با نام M8 فاش شده است. اگر این تصاویر واقعی باشند، از نظر ظاهری M8 شبیه به One است و تنها چند تغییرات جزئی در طراحی آن اعمال شده، اما مشخصات سخت افزاری این تلفن ارتقاء یافته است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
NEW OFFICE IN LONDON 2016NEW OFFICE IN LONDON 2016QUARTZ
 

ساختمان جدید گوگل در لندن در سال 2016 افتتاح خواهد شد. این مجموعه مجهز به استخرهای روباز، یک زمین فوتبال داخلی و یک دیوار صخره نوردی است. علاوه بر این از روی بام سبز (roof garden) این ساختمان می‌توانید قطارهایی را که از ایستگاه Kings Cross به سمت دانشگاه کمبریج و یا مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز در حرکت هستند را نظاره کنید!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
iPad Air فروشiPad Air فروش
 

فروش آیپد ایر از اواخر هفته گذشته آغاز شده و براساس شواهد بدست آمده، به زودی باید منتظر اخبار اپل از ثبت یک رکورد جدید از میزان فروش این محصول در روزهای ابتدایی عرضه آن باشیم. اما براساس اطلاعات آماری که Fiksu منتشر نموده، استقبال مردم از آیپد ایر، پنج برابر آیپد 4 خواهد بود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, توسط رامتین
سونی تاریخ عرضه و قیمت PlayStation 4 را اعلام کرد: 24 آبان، 399 دلار
 

پس از انتشار خبرهای مختلف و گمانه‌زنی‌های فراوان درباره کنسول جدید سونی، این شرکت اطلاعات جدیدی درباره این محصول منتشر کرده است. بعد از کنفرانس مایکروسافت و معرفی ایکس‌باکس وان کارشناسان منتظر اطلاعات تکمیلی درباره رقیب آسیایی ایکس‌باکس بودند. حالا سونی اطلاعات درباره قیمت پلی‌استیشن ۴ ارائه داده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, توسط رامتین
Old PCOld PC
 

اگر اغراق کنیم، یک کامپیوتر قدیمی و از کار افتاده شبیه یک معدن طلا و فلزات ارزشمند است مخصوصاً که در قرن ۲۱ زندگی می‌کنیم و کمبود منابع معدنی یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان شده است. اما سوال این است که با یک کامپیوتر قدیمی و مشکلاتش چه باید کنیم؟ قبل از انتخاب آخرین گزینه یعنی دور انداختن و بازیافت آن چه می‌توان کرد؟ با ما باشید تا راه‌های استفاده از سیستم‌های قدیمی را مرور کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی S4 اکتیو آشکار شد: نسخه ضد آب و ضد گرد غبار گلکسی S4

چند وقتی است که شایعات پیرامون نسخه ضد آب و ضد گرد و غبار گلکسی اس 4 به گوش می‌رسد و حالا وب سایت جی‌اس‌ام آرنا اطلاعاتی بدست آورده که نشان می‌دهد، فاصله زیادی تا معرفی این محصول نداریم. براساس تصاویر که از این تلفن به بیرون درز کرده می‌توان متوجه تغییرات ظاهری بسیار زیاد در نسخه اکتیو S4 شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی
گلکسی

سم-موبایل ادعا می‌کند که امروز اطلاعات تازه‌ای در رابطه با نسل بعدی فبلت سامسونگ به دست آورده است. براساس گزارش این بنگاه شایعه پراکنی، گلکسی نوت 3 مجهز به قابلیت‌های خاص و تازه‌ای است که موجب استقبال بی سابقه کاربران و فروش آسان این ابزار می‌گردد! این تلفن مجهز به صفحه نمایش 5.99 اینچ از نوع AMOLED و با رزولوشن 1080p است و علاوه بر آن از CPU و GPU فوق‌العاده سریعی بهره می‌برد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط رامتین
لباسی که می‌توان 100 روز بدون شستشو یا اتو کشی از آن استفاده کرد

یکی از دغدغه‌های مردان و زنان، شستشو لباس و پس از آن اتو کشی آنها است، کاری که برای هیچ‌کس خوشایند نیست ! حال محققان شرکت امریکایی Wool & Prince مدعی‌اند که موفق به تولید لباس مردانه‌ای شده‌اند که دیگر نیازی به شستشو و اتو کشی ندارد و زندگی را برای مردان تنبل، دوست‌داشتنی و راحت می‌کند!


ادامه مطلب...
ال جی تلویزیون 55 اینچ منحنی شکل OLED خود را با قیمت 13500 دلار وارد بازار کره می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید کره‌ای‌ها اوایل امسال (میلادی) در نمایشگاه CES از تلویزیون‌های OLED منحنی شکل خود پرده برداری کردند. حال ال‌جی پیش فروش این تلویزیون‌ها را در کره و با قیمت 13,500 دلار آغاز نموده است. تلویزیون 55EA9800 ال‌جی تنها 4.3 میلی‌متر ضخامت و 16 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از جنس فیبر-کربن است.


ادامه مطلب...
Galaxy Note 3
Galaxy Note 3

همزمان با عرضه تلفن گلکسی اس 4 در برخی از نقاط دنیا، شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت 3 نیز آغاز شده است. براساس گزارش سم-موبایل، گلکسی نوت 3 از یک صفحه نمایش 5.99 اینچ فول-اچ‌دی، پردازنده Exynos 5410 Octa و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.


ادامه مطلب...

 

TravelMate  B113 ایسر
TravelMate B113 ایسر
 

معمولا لپ‌تاپ‌های سری Travelmate ایسر برای افراد اهل کسب و کار ساخته نمی‌شوند و قیمت گذاری و ابعاد و امکانات آنها طوری در نظر گرفته می‌شود، که مصرف کننده عادی با هزینه کم بتواند یکی از این مدل‌ها را تهیه کند. امروز ایسر از مدل تازه‌ای از این خانواده پرده برداری نموده که برای دانش آموزان طراحی شده و قرار است با قیمت 399 دلار وارد بازار شود. این لپ تاپ 11.6 اینچی مجهز به پردازنده نسل سوم اینتل Core i3 و 4 گیگابایت حافظه رم است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Leica 0-Series
Leica 0-Series
 

پیش از این، رکورد گران قیمت‌ترین دوربین عکاسی دنیا به همین دوربین Leica 0-Series که در سال 1923 ساخته شده‌اند، تعلق داشت. تنها 31 مدل از این دوربین ساخته شده است. سری 0 هنوز رکورد دار گران قیمت‌ترین دوربین عکاسی دنیا است، چون سه مدل دیگر از دوربین Leica به تازگی با قیمت‌های نجومی در آلمان به مزایده گذاشته شدند و رکورد تازه‌ای را ثبت کردند.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد