تکنولوژی
MP3 Toolkit
MP3 Toolkit

حتما بسیار اتفاق افتاده که بخواهید فرمت یک فایل صوتی را تغییر دهید تا روی دستگاه خاصی قابل پخش باشد یا بنا به دلایل مختلف مثل کمبود فضا بخواهید نرخ بیت یا کانال صوتی فایل صوتی را تغییر دهید، یا بخواهید قسمتی از آن را بریده و به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید. حتی ممکن است بخواهید برچسب‌های موزیک‌هایتان را تغییر دهید تا منظم‌تر شوند. انجام همه این‌ کار‌ها با نرم‌افزار MP3 Toolkit میسر است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Macbook Pro 17 inches
Macbook Pro 17 inches

اگر شما هم صاحب یک مک بوک پرو 17 اینچی هستید، باید به شما تبریک بگوییم. چراکه احتمالا در چند ماه آینده مک‌بوک پروی شما جزو محصولات نایاب خواهد شد. ظاهرا اپل احساس می کند که دوره لپ‌تاپ‌های 17 اینچی به اتمام رسیده است. شایعات متوقف کردن کلی خط تولید مک بوک پرو نیز، حدود یک سال است که فضای اینترنت را درگیر خود کرده است، اما مسئله توقف بازنشستگی Macbook Pro در سایز 17 اینچ، مقوله‌ای است که از دید تحلیلگران اجتناب ناپذیر است.


ادامه مطلب...
Acer Iconia A110 / Android 4 / 7" / Tegra 3
Acer Iconia A110 / Android 4 / 7" / Tegra 3

در نمایشگاه Computex 2012 تایوان تقریبا خبری از اندروید نبود و بیشتر محصولات معرفی شده از تبلت تا اولترابوک و ابزارهای هیبریدی تبدیل شدنی، همگی با سیستم‌عامل ویندوز ۸ معرفی شدند اما ایسر با معرفی تبلت ۴هسته‌ای ۷ اینچی با نام Iconia Tab A110 نظر بسیاری از علاقمندان اندروید را به خود جلب کرد. این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ بوده و پردازنده آن نیز Tegra 3 چهار هسته‌ای انویدیا است. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط به این تبلت خوش قیمت را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Nintendo Wii U
Nintendo Wii U

نمایشگاه‌ سرگرمی‌های ویدیویی، E3، یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله انبوهی از مشتاقان را به سمت خود می‌کشد. شرکت‌های سازنده کنسول‌‌های بازی و تولیدکنندگان تجهیزات مرتبط با بازی در کنار سازندگان بازی‌‌های ویدیویی در تلاشند تا در این نمایشگاه آینده محصولات و ایده‌‌های خود را در بازار جهانی تضمین کنند و توان رقابتی و تکنولوژیکی خود را به رخ رقبا بکشند. در این بین نینتندو، مایکروسافت و سونی در نمایشگاه امسال حقیقتا از محصولات جذابی پرده‌برداری کردند که از آن جمله می‌توان به کنسول جدید بازی نینتندو اشاره کنیم. گیم‌پد جدید نینتندو از یک نمایشگر لمسی بهره می‌برد که ویژگی‌های جذابی را به این کنسول اضافه کرده است. در این مقاله به طور خلاصه به اخبار پیرامون Wii U و همچنین بازی‌های ارایه شده سونی برای PlayStation 3 می‌پردازیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Modern House Solar Powered
Modern House Solar Powered

Great Barrier House خانه‌ای است بسیار مدرن که در نیوزلند ساخته شده و کلیه انرژی و برق مورد نیاز خود را از خورشید تامین می‌کند. این خانه همه روز‌های سال دمای معتدل و خوبی دارد، چراکه انرژی لازم برای سیستم گرمایشی و سرمایشی خود را از انرژی خورشید بدست می‌آورد. در ادامه گالری تصاویر و دستگاه‌هایی که در این خانه با انرژی خورشیدی کار می‌کنند را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Sony DSC-RX100
Sony DSC-RX100

این روزها رقابت در بازار دوربین‌های غیر حرفه‌ای با کاربرد روزمره یا به اصطلاح Point and Shoot بسیار داغ است. امروز Canon دوربینی با زوم اپتیکال قوی‌تر ارائه می‌کند، فردا Panasonic دوربینی با امکانات بیشتر عرضه می‌کند، Fujifilm دوربینی با مگاپیکسل بالا ارائه می‌کند و سامسونگ دوربینی با قابلیت اتصال به اینترنت و امکانات اشتراک گذاری بیرون می‌دهد و این داستان سر دراز دارد! رقابت بر سر همین فاکتورها است. اما سونی قصد دارد از این قالب خارج شود و با معرفی Cyber-shot DSC-RX100 فاکتور جدید «اندازه سنسور» را وارد این رقابت کند. در ادامه بیشتر با این دوربین کوچک اما پرقدرت سونی آشنا می‌شویم.


ادامه مطلب...
Toyota
Toyota

آیا خودروهای آینده می‌توانند چراغ خانه‌هایمان را روشن نگه دارند؟ شاید وقوع سیل سهمناک و کشتار بی‌رویه مردم بی‌گناه و تلفات خارج از انتظار فایده‌ای هم برای ژاپنی‌های چشم بادامی داشته است. موضوعی که موجب شد آن‌ها به فکر توسعه و تقویت هرچه بیشتر از خودروهای خود بیافتند - وسیله‌ی نقلیه‌ای که می‌توان تقریباً آن را در همه جا یافت. حال کمپانی خودروسازی تویوتا از طرحی پرده‌برداری کرده که می‌توان به کمک آن از توان خودرو برای نیرو بخشیدن به خانه استفاده نمود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
IPV6
IPV6
 

بالاخره زمان آن رسید تا گوگل و جامعه اینترنت با همکاری هم IPv6، نسل آینده اینترنت یا به اعتقاد برخی اینترنت قرن بیست و یکم را عملیاتی کنند. به اتمام رسیدن تعداد آی پی‌های موجود در اینترنت IPv4 موجب شد تا کارشناسان به فکر زیرساخت تازه‌ای برای نیاز روز افزون بشر به ارتباط بیافتند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
iPhone 4S vs Galaxy S3
iPhone 4S vs Galaxy S3
 

تاکنون به این موضوع فکر کرده بودید که کدام گوشی سفت و سخت‌تر است؟ بیایید طی یک آزمایش، از گوشی عزیز دلبندمان بگذریم و ببینیم که چقدر تاب و تحمل سختی‌ها را دارد؟ اما نه، دست نگه دارید! پیش از ما «اریک مک» دست به این جنایت هولناک زده است و در آزمایشی دو گوشی Galaxy S III و iPhone 4S را از ارتفاعی حدودا دو متری به زمین ‌انداخته است. به نظر شما کدامیک از این گوشی‌ها پیروز این میدان خواهد بود؟


ادامه مطلب...
Xbox SmartGlass
Xbox SmartGlass
 

مایکروسافت در نمایشگاه بازی‌های ویدئویی E3 2012 لس آنجلس کولاک به پا کرده و چندین و چند خبر هیجان انگیز را اعلام نموده که برخی از مهم‌ترین آنها را گزارش کردیم. مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر و سرویس اختصاصی موزیک برای ایکس‌باکس و نرم‌افزار فوق‌العاده جذاب SmartGlass برای اتصال تمام ابزارهای به یکدیگر و همچنین سرویس تازه Nike+ برای کینکت خبر داده است.  در این مقاله نگاهی به همه خبرهای خوب برای کاربران Xbox و حتی سایر دستگاه‌های غیر مایکروسافتی می‌اندازیم. در ادامه مقاله با ما باشید.


ادامه مطلب...
Google QuickOffice
Google QuickOffice
 

امروز گوگل رسما اعلام کرد که  QuickOffice را از آن خود کرده است. QuickOffice یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های نرم‌افزاری آفیس برای iOS و اندروید است که امکان مشاهده و ویرایش طیف وسیعی از فایل‌های مختلف از جمله فایل‌های ایجاد شده با آفیس مایکروسافت را در تبلت و تلفن‌های هوشمند میسر می‌کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
BMW new iDrive
BMW new iDrive
 

عده‌ای معتقدند دیگر دنیای رقابت شرکت‌های خودروسازی در طراحی، قدرت موتور، سرعت، سر و صدا، نوع و میزان سوخت مصرفی، میزان تسلط بر خودرو، نرمی و روانی، استحکام و امکانات و تجهیزات مکانیکی خلاصه نمی‌شود. امروزه تکنولوژی و امکانات و تجهیزات الکترونیکی و نرم‌افزاری بخش مهمی از خودروهای روز را تشکیل می‌دهند. اتفاقا رقابت شرکت‌های خودروسازی در این حوزه بسیار داغ شده است و هر کدام سعی می‌کنند تا روش‌های سریع‌تر ساده‌تر و امن‌تری برای حفظ ارتباط با دنیای مجازی و تکنولوژی حتی هتگام رانندگی ارائه کنند. کمپانی BMW نیز که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند در راستای بهبود سیستم iDrive که مخصوص خودروهای این کمپانی است قصد اضافه کردن ژست‌های حرکتی برای کنترل تجهیزات داخل خودرو را دارد و ظاهرا قدم‌های بلندی در این راه برداشته است. جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
Steve Ballmer
Steve Ballmer
 

مجموعه نرم‌افزاری آفیس، بدون شک یکی از محبوب‌ترین محصولات مایکروسافت است. نمی‌توان کاربرد نرم‌افزارهایی چون Word، Powerpoint، Excel، Outlook و ... را در زندگی امروز نادیده گرفت و الحق و الانصاف که با نمونه‌های مشابه هم در سادگی و هم در قدرت و فراگیر بودن فاصله بسیاری دارند. حال شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت قصد دارد تا این محصول پرفروش و محبوب را برای آیپد رقیب، ارائه کند. با وجود آن که این کار سود مالی فراوانی برای مایکروسافت به همراه خواهد داشت اما عده‌ای معتقدند آفیس می‌تواند یکی از برگ‌های برنده مایکروسافت در ویندوز ۸ باشد و نباید برای محصولات رقیب ارائه شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
  •  
Xbox SmartGlass
Xbox SmartGlass
 

مایکروسافت در نمایشگاه E3،‌ از SmartGlass Xbox پرده برداشت. در ادامه مشاهده می‌کنید که چگونه با استفاده از SmartGlass می‌توانید تلویزیون معمولی خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. درواقع SmartGlass می‌تواند تلفن هوشمند یا تبلت شما را به نمایشگر دوم تلویزیون، کنترلری برای بازی، ماوس و یا کیبوردی برای ایکس‌باکس و حتی ریموت کنترلی برای دسترسی به اینترنت تبدیل کند. اگر مشتاقید بدانید SmartGlass چیست، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Chinese Culture Center
Chinese Culture Center
 

طرح‌های پیشنهادی که در این مقاله مشاهده خواهید کرد برای مرکز فرهنگی گوآنگجوی چین و توسط گروه مشاوران طراحی IAPA ارائه شده‌اند. طرح‌های پیشنهادی این شرکت استرالیایی به تازگی برنده جایزه برتر مسابقات جهانی طراحی معماری شده‌اند. گالری تصاویر فوق‌العاده مربوط به طرح‌های این مرکز فرهنگی را در ادامه مقاله مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Move Wheel
Move Wheel
 

اخبار بازی‌ها و شرکت‌های تولید‌کننده کنسول‌های بازی در نمایشگاه E3 بسیار داغ است. در این نمایشگاه سونی هم از چند محصول جدید از جمله فرمان ماشین Move که ظاهر نسبتا غیرعادی دارد، پرده‌برداری کرد. همانطور که می‌دانید Move کنترلر معروف سونی است که با استفاده از آن می‌توان بازی را با حرکت اعضای بدن کنترل کرد. کنترلر فرمان ماشین Move هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای ویژگی‌های جذابی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.


ادامه مطلب...
Asus Transformer AiO / Windows 8 & Android 4 Dual boot
Asus Transformer AiO / Windows 8 & Android 4 Dual boot The Verge
 

اسوس یکی از برجسته‌ترین کمپانی‌های شرکت کننده در Computex 2012 تایوان است. این کمپانی با محصولات جذاب و متنوع خود مانند لپ‌تاپ / تبلت هیبریدی Taichi نظر بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرده است. اما یکی دیگر از محصولات جذابی که اسوس در این نمایشگاه رونمایی کرده، کامپیوتر بدون کیس مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل است که قادر به بوت دوگانه ویندوز ۸ و اندروید ۴ است. این محصول که Transformer AiO نام گذاری شده دارای یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچی چندلمسی است.


ادامه مطلب...
Toshiba Portege Z930
Toshiba Portege Z930
 

توشیبا اولترابوک فوق العاده سبک 13.3 اینچی خود را با نام Portege Z930 در نمایشگاه Computex 2012 تایوان معرفی کرد .توشیبا ادعا می‌کند Z930 سبکترین اولترابوک 13.3 اینچی است که تاکنون تولید شده و به همین علت لقب"سبکترین در جهان" را به این محصول اختصاص داده است. وزن این اولترابوک تنها 1 کیلوگرم و ضخامت آن نیز 8.3 میلیمتر است. در ادامه نگاهی به مشخصات و گالری تصاویر این اولترابوک فوق سبک که حتی از مک بوک ایر 13.3 اینچی نیز سبک تر است، خواهیم انداخت.


ادامه مطلب...
MSI Slider S20 / Windows 8 Tablet / Ultrabook
MSI Slider S20 / Windows 8 Tablet / Ultrabook The Verge
 

نمایشگاه Computex 2012 تایوان، مملو از محصولات متنوع و جذاب مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ شده است. در این میان MSI نیز با یک محصول متفاوت هیبریدی با نام Slider S20 نظر بازدیدگنندگان را به خود جلب کرده است. S20 یک اولترابوک ۱۱.۶ اینچی لمسی و تبدیل شدنی است که براساس طرح ارائه شده توسط Letexo ساخته شده است. MSI Slider S20 دارای یک کی‌برد فیزیکی کشویی است و صفحه چند-لمسی آن از ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر S20 را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
Photograph Recorder
Photograph Recorder
 

Photograph Recorder نام محصول جدید پاناسونیک است که قابلیت ذخیره عکس و فیلم‌های دوربین دیجیتال یا دوربین تلفن همراه را داشته و می‌تواند هر برنامه تلویزیونی که مورد علاقه‌تان باشد را به کمک تیونر تلویزیون داخلی خود، ضبط و ذخیره نماید. ابعاد این جعبه کوچک 180x216x69 میلیمتر می‌باشد. با استفاده از این جعبه می‌توان کلیه اطلاعات ذخیره شده مانند عکس و فیلم را در شبکه داخلی (بین گوشی موبایل، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها) به اشتراک گذاشت. در ادامه قابلیت‌های بیشتر این جعبه خاطرات پاناسونیک را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
Acer Aspire S7 Ultrabook / Windows 8
Acer Aspire S7 Ultrabook / Windows 8 The Verge
 

ایسر در نمایشگاه Computex 2012، علاوه بر تبلت‌های ویندوز ۸، لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را نیز به نمایش گذاشت. اولترابوک‌های Aspire S7 برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های معمولی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. بدنه آلومینومی Aspire S7 جلوه زیبایی را به آن داده است اما نکته قابل توجه در این اولترابوک‌ها صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن 1080p است.


ادامه مطلب...
Acer Iconia W510 / Windows 8 /Full HD
Acer Iconia W510 / Windows 8 /Full HD
 

امروز در نمایشگاه Computex تایوان، ایسر تبلت‌های ویندوز ۸ خود را معرفی کرد. تبلت W510 ایسر مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن Full HD است که قادر به تغییر شکل به سه حالت: استاندارد تبلت‌های معمولی، اتصال به داک فیزیکی کی‌برد و تبدیل به لپ‌تاپ و حالت پرزنتیشن با چرخش ۲۹۵ درجه است. ایسر ادعا کرده که به لطف باتری داخلی داک کی‌برد، طول عمر باتری W510 تا ۱۸ ساعت افزایش می‌یاد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Acer Iconia W700 / Windows 8
Acer Iconia W700 / Windows 8
 

امروز ایسر تمام محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ خود را شامل دو تبلت W510 و W700 در نمایشگاه Computex تایوان به نمایش گذاشت. هرچند هنوز مشخصات دقیق فنی این دو تبلت اعلام نشده اما W700 مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن فوق‌العاده Full HD و قابلیت دریافت دستورات لمسی ۱۰ انگشتی است.


ادامه مطلب...
Galaxy S3
Galaxy S3
 

طبق گزارش iFixit دو گوشی قدرتمند و جذاب Galaxy S3 و iPhone 4S هر دو مجهز به دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی Sony هستند. وب سایت iFixit از جمله سایت‌هایی است که با قطعه قطعه کردن ابزار‌های الکترونیکی، اقدام به بررسی قطعات به کار رفته در آنها می‌کند. این سایت پس از باز کردن قطعات Galaxy S3 متوجه شد که سنسور دوربین به کار رفته در این گوشی با سنسور iPhone 4S یکسان است. با توجه به این موضوع، دوربین کدام دستگاه عکس بهتری می‌گیرد؟


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Exif Image
Exif Image
 

عکس‌هایی که با تلفن هوشمند یا دوربین دیجیتال خود می‌گیرید، شامل اطلاعاتی همچون مکان گرفتن عکس ،نام دوربین و... است. بنابراین بد نیست پیش از اینکه این عکس ها را در فیس‌بوک یا سایر سایت‌های اینترنتی قرار دهید یا برای دیگران ارسال کنید، اطلاعات ذخیره شده درون آنها را پاک کنید. در ادامه 3 روش برای پاک کردن اطلاعات عکس‌ها را آموزش خواهیم داد. به این ترتیب هیچ‌کس متوجه نمی‌شود این عکس را در چه مکان یا با چه دوربینی گرفته‌اید و امنیت اطلاعات شما بیش از پیش حفظ می‌شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Exif Image
Exif Image
 

عکس‌هایی که با تلفن هوشمند یا دوربین دیجیتال خود می‌گیرید، شامل اطلاعاتی همچون مکان گرفتن عکس ،نام دوربین و... است. بنابراین بد نیست پیش از اینکه این عکس ها را در فیس‌بوک یا سایر سایت‌های اینترنتی قرار دهید یا برای دیگران ارسال کنید، اطلاعات ذخیره شده درون آنها را پاک کنید. در ادامه 3 روش برای پاک کردن اطلاعات عکس‌ها را آموزش خواهیم داد. به این ترتیب هیچ‌کس متوجه نمی‌شود این عکس را در چه مکان یا با چه دوربینی گرفته‌اید و امنیت اطلاعات شما بیش از پیش حفظ می‌شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
IE 10
IE 10
 

در میان اخبار و گزارشات پیرامون انتشار نسخه پیش از انتشار ویندوز 8، مایکروسافت اعلام کرد که اینترنت اکسپلورر 10 نخستین مرورگر اینترنتی است که قابلیت «عدم رهگیری» یا به اختصار DNT در آن به صورت پیش فرض فعال شده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Android 4 Tips
Android 4 Tips Lifehacker
 

روز به روز بر تعداد ابزارهای مبتنی بر اندروید ۴ یا ساندویچ بستی افزوده می‌شود. تلاش گوگل در این نسخه بیشتر بر روی ظاهر سیستم‌عامل و اضافه کردن امکانات جدید بوده تا بتواند تجربه کاملا متفاوتی را به کاربران وفادار خود منتقل کند. امکانات جذاب و بعضا نا‌آشنایی در نسخه جدید اندروید وجود دارد که گوگل درباره آنها آنچنان مانور نداده است ولی با توجه به جذابیت و کارایی زیاد این قابلیت‌ها، تصمیم داریم که در این مقاله به آنها بپردازیم.


ادامه مطلب...
آمار و ارقام شگفت‌انگیز استفاده کاربران از اینترنت و گجت‌های هوشمند و مقایسه آن با گذشته
 

هفته گذشته در کنفرانس D10، ماری میکر – یکی از تحلیلگران برجسته حوزه فن‌آوری – جدیدترین برداشت‌های خود از مسائل گوناگون مرتبط با اینترنت و حوزه آی‌تی را مطرح نمود و آمار و ارقام شگفت‌انگیز از رشد اینترنت و استفاده از گجت‌های هوشمند را ارائه کرد. با مشاهده این آمار و ارقام از آینده دنیای فناوری و عرصه‌های سودآور مرتبط با آن مطلع خواهید شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Eyes
Eyes
 

اگر شما هم کارتان دائما با کامپیوتر سروکار دارد، مطمئنا با دردهایی همچون گردن‌درد، سوزش یا خستگی چشم و گاهی هم سردرد آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم روش‌هایی برای جلوگیری از خستگی و آسیب به چشم هنگام کار کردن با کامپیوتر را آموزش دهیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Cortex Camera App
Cortex Camera App
 

همان‌طور که می‌دانید عکاسی با تلفن‌ همراه در نور کم، خیلی ساده نیست و معمولا عکس‌ها خیلی خوب از آب در نمی‌آیند. اما ما قصد داریم با معرفی یک نرم‌افزار کاربردی جذاب، عکاسی در نور کم را برای شما راحت و زیبا کنیم. Cortex Camera می‌تواند کیفیت عکس گرفته شده با دوربین iPhone 4S، آیپد 2 و New iPad در نور کم را چندین درجه بهبود بخشد. در ادامه این نرم افزار را معرفی کرده و روش نصب آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 


ادامه مطلب...