تکنولوژی
نگارش در تاريخ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, توسط رامتین

 

بررسی تبلت MediaPad 10 FHD هواوی
 

هواوی از نمایشگاه MWC و با معرفی تبلت و تلفن‌های هوشمند جذابش، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و از آن زمان به ارائه کالاهای با کیفیت و خوش معروف شد. در این مقاله قصد داریم تا تبلت 10 اینچی Full HD این کمپانی با نام MediaPad 10 FHD را مورد بررسی تخصصی قرار دهیم، تبلتی که مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای، صفحه نمایش باکیفیت، دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4 است. تبلتی خوش ساخت و خوش قیمتی که به زودی وارد بازار کشور می‌شود. پس برای آشنایی با نقاط قوت و ضعف و جزئیات کامل تبلت هواوی، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

با SpeakMe به اندروید بگویید که نوتیفیکیشن‌ها را برایتان بخواند!
 

هشدارهای بی‌موقع یک گوشی یا تبلت اندرویدی چیزی است که ممکن است بارها تجربه کرده باشید. فرض کنید در بدترین موقعیت ممکن صدای هشدار گوشی بلند می‌شود و شما درگیر کاری هستید و نمی‌توانید گوشی خود را برداشته و متن هشدار را بخوانید. اگر اندروید متن هشدار را برایتان بخواند بسیاری از مشکلات حل می‌شود، نه؟


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

مطالعه شبانه راحت‌تر با وارونه کردن رنگ‌ها در تلفن‌همراه
 

اگر اهل مطالعه با گجت خود هستید، حتماً با مشکلات مطالعه در شب آشنا هستید. خیره‌شدن‌های مداوم به صفحه نمایش علاوه بر افزایش فشار بر چشم‌ها باعث بی‌خوابی نیز می‌شود. اگر علاقمند به مطالعه‌های شبانه بوده و با این مشکل آشنا هستید، این مقاله را دنبال کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط رامتین

 

با قابلیت‌های S Pen، قلم دیجیتال گلکسی نوت‌ها آشنا شویم
 

فبلت محبوب سامسونگ یا گلکسی نوت 2 یکی از بهترین‌های بازار است و موفقیت زیادی کسب کرده است. کاربران و منتقدین نیز نظر مثبتی در مورد آن دارند. این فبلت علاوه بر آنکه مثل یک گوشی به راحتی قابل حمل است، مزایای یک تبلت را هم در خود جمع کرده و با برخورداری از صفحه نمایش 5.5 اینچی و سخت‌افزار قدرتمند مورد توجه همگان قرار گرفته است. علاوه بر فبلت گلکسی نوت 2، تبلت گلکسی نوت 10.1 نیز مجهز به S-Pen است، یکی از بارزترین نقاط قوت این دو محصول در قلم نوری با کیفیتی آنها است که به بهترین شکل طراحی و با نرم‌افزارها به خوبی هماهنگ شده است. در ادامه به بررسی S Pen و قابلیت‌های آن می‌پردازیم تا نقش مهم آن در موفقیت گلکسی نوت 2 و گلکسی نوت 10.1 را روشن کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین
۶ اپلیکیشن موقعیت‌یابی که به شما می‌گویند کجا بوده‌اید!

اپلیکیشن‌های مبتنی بر موقعیت، از جمله محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شوند. نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که هریک برای هدفی خاص طراحی شده‌اند اما اساس کار آن‌ها بر پایه موقعیت‌یابی استوار شده است. در ادامه با اپلیکیشن‌هایی آشنا خواهیم شد که علاوه بر موقعیت‌یابی، می‌توانند موقعیت‌های پیشین را نیز نمایش بدهند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین

 

اپل دو برابر قیمت واقعی بابت افزایش حجم حافظه تبلت‌ها سود می‌برد
 

iPad mini، تبلت جدید و کوچک کمپانی محبوب اپل بالاخره روانه‌ی بازار مصرف‌کننده شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، حتی با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبای ۷ اینچی خود، فروش خوبی داشته است. اما یکی از سوالات مشتریان اپل این است که چرا مدل‌هایی که حافظه‌ی بیشتر دارند، این‌قدر گران‌تر هستند؟ در ادامه به بررسی قیمت تبلت آیپد مینی و مقایسه‌ی آن با سایر تبلت‌های بازار می‌پردازیم


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین
تبلت راک ایکس هیوندای
تبلت راک ایکس هیوندای

بازار تبلت‌ها روز به روز داغ‌تر می‌شود و شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا بخشی از این بازار رو به رشد را از آن خود کنند. در همین راستا شرکت کره‌ای هیوندای نیز چند تبلت مناسب و خوش قیمت را تولید نموده است. تبلت‌های هیوندای طراحی نسبتا جذاب و کیفیت ساخت قابل قبولی داشته  با قیمت مناسبی وارد بازار کشور شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تبلت ۸ اینچی راک ایکس هیوندای را مورد بررسی تخصصی قرار دهیم.


ادامه مطلب...
Nexus 10
Nexus 10

علی‌رغم لغو شدن کنفرانس معرفی محصولات جدید گوگل، این کمپانی برای خنثی کردن موج عظیم محصولات

ویندوز فون 8

که امشب نسخه نهایی آن توسط مایکروسافت به‌طور کامل رونمایی و آماده عرضه گردید، محصولات خود را امروز معرفی نمود. نکسوس 10 در ادامه موفقیت‌های بی‌‌شمار نکسوس 7 و با مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده‌ای نظیر نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600، پردازنده دو هسته‌ای ARM Cortex-A15 و رم دو گیگابایت، آیپد نسل چهارم و سرفیس مایکروسافت را نشانه رفته است. این تبلت قرار است با قیمت رقابتی 399 دلار برای نسخه 16 گیگ و 499 دلار برای نسخه 32 گیگ رهسپار بازار شود. مشخصات تکمیلی و عکس‌های این محصول را می‌توانید در ادامه مقاله مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
HP Envy X2: پاسخ اچ‌پی به آیپد و سرفیس

دور ماندن

هیولت-پاکارد

از بازار داغ تبلت‌ برای خیلی‌ها سؤال برانگیز بوده است. این که چرا یکی از بزرگترین تولید کنندگان رایانه و تجهیزات جانبی آن، باید این بازار طلایی و پرسود را نادیده بگیرد، پرسشی بوده که به نظر می‌رسد، HP پاسخ خوبی برای آن تدارک دیده است. شرکت اچ‌پی، در روزهای گذشته Envy X2 را معرفی کرد. محصولی که می‌تواند جایگزین خوبی برای

آیپد

و

سرفیس

RT باشد.


ادامه مطلب...
iPad mini
iPad mini

همانطور که شب گذشته در پوشش زنده زومیت از کنفرانس اپل مشاهده کردید، بالاخره اپل، آپید کوچک‌تر با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ و با نام iPad Mini را معرفی کرد، تبلتی که برای رقابت در بازار تبلت‌های ۷ اینچی، وارد میدان شده است، بازاری که تا به امروز تحت کنترل کیندل فایر آمازون و نکسوس ۷ گوگل بوده است. پلتفرم iOS حاکم بی چون و چرای تبلت‌های بزرگ به شمار می‌رود، اما در بخش تبلت‌های کوچک تازه وارد است. در ادامه مقایسه مشخصات فنی آیپد مینی با کیندل فایر HD و نکسوس ۷ را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب...
iPad 4
iPad 4

اپل امروز علاوه بر معرفی

نسل جدید کامپیوترهای بدون کیس iMac، آیپد مینی با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ

و

مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا

، یک محصول دیگر را نیز معرفی کرد و آن هم نسل چهارم آیپد بود. آیپد نسل چهارم نسبت به

نسل سوم

تفاوت‌های چشم‌گیر و تازه‌ای نکرده اما از نظر سخت‌افزاری به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یافته است.

اپل

ادعا می‌کند که پردازنده A6X بکار رفته در آیپد ۴ دو برابر سریعتر از پردازنده A5X آیپد ۳ است. پردازنده ۴ هسته‌ای گرافیک آن نیز بسیار سریعتر از آیپد قبلی عمل می‌کند.


ادامه مطلب...
iPad Mini
iPad Mini

بالاخره اپل

آیپد مینی (iPad mini)

پس از صدها عکس و اطلاعاتی که از به بیرون درز کرد، معرفی شد. این تبلت اولین پاسخ اپل به بازار رو به رشد تبلت‌های ۷ اینچی است. پس از موفقیت نسبی شرکت‌هایی مانند سامسونگ، گوگل (ایسوس) و آمازون در ارایه و فروش تبلت 7 اینچی، این‌بار اپل به میدان وارد شده است و تبلتی با مشخصات رقابتی و طراحی زیبا به بازار معرفی نموده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 1024 در 768 است و از 275 هزار اپلیکیشن مربوط به آیپد به راحتی پشتیبانی می‌کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
تبلت Pad SHT21 شارپ
تبلت Pad SHT21 شارپ

 

شارپ خود دست به کار شده و اولین تبلت مجهز به نمایشگر IGZO را تولید کرده است. طول عمر باتری تبلت ۷ اینچی SHT21 به لطف نمایشگر IGZO نسبت به نسل قبلی ۲.۵ برابر افزایش یافته است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
تبلت ایرانی DIMO 700
تبلت ایرانی DIMO 700

تبلت DIMO که از آن به عنوان اولین تبلت ایرانی یاد می‌شود طی هفته‌های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، شاید مهم‌ترین عامل آن عبارت کوتاهی باشد که در پشت این تبلت حک شده است "Made in Iran". پاسخ اینکه این تبلت واقعا در ایران تولید شده یا خیر را  تقریبا همه ما می‌دانیم. برای کاربران مسئله مهم این است که عملکرد آن چگونه است، آیا می‌‌تواند نیاز بخشی از بازار را پاسخ دهد، هر چند آن بخش کوچک باشد؟ آیا این تبلت نسبت به عملکردش قیمت مناسبی دارد؟ تمام این سوالات را پس از خواندن این بررسی تخصصی پاسخ خواهید داد. ما در این مقاله قصد داریم تبلت 7 اینچی DIMO 700 را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده و آن را واقعا بررسی نموده بی طرفانه قضاوت کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
گوشی اندرویدی خود را به سرعت‌سنج دستی تبدیل کنید!

حوزه کاربرد گوشی‌های‌ اندرویدی روز‌به‌روز گسترده‌تر می‌شود. از برنامه‌های غذایی و رژیم درمانی تا دانشنامه‌های گوناگون و کتابخانه‌هایی به بزرگی عظیم‌ترین کتابخانه‌های تاریخ، و حال آن‌ها می‌توانند همه چیز را برایمان‌ اندازه‌گیری کنند. امروز قصد داریم برنامه جالبی برای سنجش سرعت در اختیارتان قرار دهیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
Sony Xperia Tablet S
Sony Xperia Tablet S

ایده‌های جالب پشت اولین تبلت‌های سونی یعنی Tablet S و Tablet P نهفته بود اما این دو تبلت موفقیت خاصی را به همراه نداشتند. حال سونی با معرفی Xperia Tablet S سعی دارد مجددا وارد بازار تبلت‌ها شود. چند دقیقه پیش این غول ژاپنی در کنفرانس ویژه‌اش این تبلت را با ظاهری متفاوت معرفی نمود. پشت اکسپریا تبلت شبیه با سرفیس است و کی‌برد داک آن به شکل جالب در مقابل تبلت جای می‌گیرد. Xperia Tablet S مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 و سیستم‌عامل اندروید ۴ است اما سونی بیشتر از آنکه از سخت‌افزار این تبلت صحبت کند در رابطه با قابلیت‌های نرم‌افزاری آن سخن گفت. اطلاعات بیشتر را در ادامه مطب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
Archos Gen 10
Archos Gen 10

تبلت‌های آرکاس معمولا در رده تبلت‌های ارزان قیمت بازار هستند، اما تبلت جدید فوق‌العاده باریک این کمپانی که تا سه هفته دیگر وارد بازار می‌شود می‌تواند دید مشتریان نسبت به محصولات این کمپانی را تغییر دهد. در ادامه مطلب اطلاعات کامل‌تر این تبلت را مشاهده خواهید کرد.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
WikiPad
WikiPad

تبلت‌های قدرتمند امروزی به راحتی می‌توانند بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا را اجرا کنند. اما به دلیل ارگونومی طراحی آنها و همچنین این موضوع که ارتباط با آنها از طریق رابط لمسی صورت می‌گیرد، بعضی مواقع بازی با آنها (به خصوص بازی مداوم چند ساعته) کار را کمی دشوار و آزاردهنده می‌کند. ویکیپد قرار است یک تبلت اندرویدی باشد که خوره‌های بازی را راضی کند. اخیرا مشخصات سخت‌افزاری این تبلت پر قدرت مشخص شده است ولی هنوز از قیمت و زمان عرضه آن اطلاع دقیقی در دست نیست.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Apple's iPad
Apple's iPad

بنا به اطلاعات جدیدی از شرکت تحلیل بازار Strategy Analytics کل مجموعه‌ای تبلت‌های اندرویدی توانسته‌اند تنها ۲۹.۳ درصد از بازار تبلت را در اختیار داشته باشند. این در حالی است که اپل با آیپد، ۶۸ درصد از این بازار را تحت سلطه خود دارد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
کیبرد فارسی آیپد
کیبرد فارسی آیپد

متاسفانه در iOS بصورت پیش‌فرض کی‌برد فارسی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از کی‌برد عربی هستند که البته از کلید‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند اما استفاده از کی‌برد عربی، مشکل و تایپ کردن با آن زجرآور است. در این راهنما قصد داریم نحوه فعال کردن کی‌برد فارسی در آیفون، آیپد و آیپاد را آموزش دهیم.


ادامه مطلب...
Qualcomm's Quad-Core Snapdragon S4 (APQ8064/Adreno 320)
Qualcomm's Quad-Core Snapdragon S4 (APQ8064/Adreno 320)

تبلت جدید کوالکام روز پیش توسط شرکت BSQUARE معرفی شد. این تبلت ۱۰.۱ اینچی که مجهز به پردازنده جدید APQ8064 با ۴ هسته و فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است برای توسعه دهندگان نرم‌افزار عرضه شده تا بتوانند محصولات خود را برای پردازنده جدید کوالکام آماده کنند. پردازنده جدید کوالکام از نظر قدرت و بازده در آزمایشات مختلف بسیار قوی‌تر از رقبای دیگر ظاهر شده است. نتایج آزمایشات را به همراه جزئیات بیشتر در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
چگونه بدون باز کردن قفل گوشی آیفون، شماره گیری کنیم؟

کار کردن با گوشی‌های لمسی کار ساده‌ای نیست، مخصوصا اگر پشت فرمان ماشین باشید. گاهی اوقات مجبورید قفل گوشی خود را باز کرده، شماره ای را از لیست مخاطبین خود انتخاب نموده و شماره گیری نمایید. در این مقاله قصد داریم این کار را برای شما ساده کنیم، تا در مواقعی که دستتان بند است و نمی توانید چند کار را با هم انجام دهید، به سادگی شماره مورد نظر خود را یافته و با استفاده از CyDialer شماره گیری نمایید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Go Backup
Go Backup

امروز قصد داریم نرم‌افزاری به شما معرفی کنیم که برروی تمام ابزارهای اندرویدی قابل استفاده بوده و از طریق آن می‌توانید به سادگی از کلیه اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید. نرم‌افزار Go Backup برروی اندروید روت نشده نیز به خوبی کار می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید از پیامک‌، دفترچه تلفن، تاریخچه‌ تماس‌ها و کلیه نرم‌افزارها و حتی لیست شبکه‌های بی‌سیم پشتیبان تهیه کنید. پس اگر اطلاعات موجود در تلفن‌ یا تبلت‌‌تان برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Google Voice Search vs Apple Siri
Google Voice Search vs Apple Siri

اپل با معرفی سیری، قدم بزرگی در زمینه کنترل صوتی برداشت، اما قابلیت‌های صوتی اندروید ۴.۱ یا همان آبنبات پاستیلی نیز بسیار چشمگیر است. چندی پیش به

مقایسه کامل Siri اپل و S Voice سامسونگ

پرداختیم. حال با آمدن دستیار صوتی گوگل با نام «Google Voice Search» قصد داریم مقایسه‌ جامعی میان دستیار صوتی اپل و دستیار صوتی تازه گوگل داشته باشیم و ببینیم در این تقابل کدام یک پیروز میدان خواهد بود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Galaxy S  III
Galaxy S III

بی‌شک هم‌اکنون یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازار Galaxy S3 است. گوشی زیبا، باریک و سبکی که علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند و جدید قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه‌ای را نیز دارا است که آن را از دیگر اندرویدی‌های بازار متمایز کرده است. Galaxy S3 با دارا بودن امکاناتی نظیر S Voice و AllShare به دنبال جایگاه متفاوت و برتری نسبت به دیگر اندرویدی‌های بازار است. یکی از ویژگی‌های جذاب Galaxy S3 که کمتر به آن پرداخته شده است، امکانات کنترل حرکتی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد انواع و اقسام کارهای مختلف را از طریق کج و راست کردن گوشی انجام دهد. ما در این مقاله تصمیم داریم به معرفی تعدادی از امکانات کنترل حرکتی این گوشی بپردازیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Android Jelly Bean
Android Jelly Bean

همانطور که می‌دانید گوگل نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را با نام Jelly Bean یا آبنبات پاستیلی در کنفرانس هفته گذشته خود معرفی کرد، حال بد نیست که با نکات و ترفندهای مربوط به این سیستم‌عامل به همراه امکانات تازه آن آشنا شویم. در نسخه ۴.۱ اندروید، نوار اطلاع‌رسانی (Notification bar) با اطلاعاتی از شبکه اجتماعی گوگل پلاس و FourSquare غنی‌تر شده و جستجوی صوتی و همچنین سرویس Google Now نیز در حال آموزش اخلاق و رفتار کاربران هستند. حالا اندروید، موزیکی که در حال شنیدن آن هستیم را نیز تشخیص می‌دهد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های تازه اندروید ۴.۱ و نکات و ترفندهای مربوط به این سیستم‌عامل آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Smart App Protector
Smart App Protector

گوشی هوشمند یا تبلتی که در دست دارید حاوی اطلاعات با ارزش شخصی است مواردی که تمایل ندارید دیگران به آن دسترسی داشته باشند. قفل کردن کل دستگاه، ایده‌ی خوبی نیست چرا که تنها برخی از قسمت‌های آن برایمان مهم است، مثلاً بخش تصاویر یا پست الکترونیک و یا پیامک و غیره، به همین خاطر قفل کردن یک برنامه یا برنامه‌های خاص، کاربردی‌تر از قفل کردن کل گوشی است. در ادامه با نرم‌افزار Smart App Protector و نحوه کارکرد آن آشنا خواهید شد با این نرم‌افزار مجانی به راحتی می‌توانید بخش‌های مختلف اندروید را رمز‌گذاری نمایید.


ادامه مطلب...
Google Nexus 7
Google Nexus 7

پس از انتشار طیف وسیعی از شایعات پیرامون معرفی تبلت آینده گوگل که انتظار می‌رفت ۴ شنبه همین هفته در کنفرانس Google I/O از آن پرده‌برداری شود. حال گیزمود گزارش کرده که تبلت گوگل با نام Nexus 7 و پردازنده ۴هسته‌ای همین هفته معرفی می‌شود. مشخصات فنی بیشتر این تبلت را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Microsoft Surface
Microsoft Surface

روز گذشته یک منبع نزدیک به مایکروسافت قیمت تبلت‌های Surface این شرکت را اعلام کرد: مدل ویندوز RT با پردازنده Tegraحدود ۵۹۹ دلار و مدل Ivy Bridge با Windows 8 Pro حدود ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. اما آیا این قیمت‌ها به همراه کاور و کی‌برد و تاچ‌پد جذاب این محصول هستند یا صرفا خود تبلت اینگونه قیمت‌گذاری شده است؟


ادامه مطلب...
Acer Iconia A110 / Android 4 / 7" / Tegra 3
Acer Iconia A110 / Android 4 / 7" / Tegra 3

در نمایشگاه Computex 2012 تایوان تقریبا خبری از اندروید نبود و بیشتر محصولات معرفی شده از تبلت تا اولترابوک و ابزارهای هیبریدی تبدیل شدنی، همگی با سیستم‌عامل ویندوز ۸ معرفی شدند اما ایسر با معرفی تبلت ۴هسته‌ای ۷ اینچی با نام Iconia Tab A110 نظر بسیاری از علاقمندان اندروید را به خود جلب کرد. این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ بوده و پردازنده آن نیز Tegra 3 چهار هسته‌ای انویدیا است. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط به این تبلت خوش قیمت را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
Acer Iconia W510 / Windows 8 /Full HD
Acer Iconia W510 / Windows 8 /Full HD
 

امروز در نمایشگاه Computex تایوان، ایسر تبلت‌های ویندوز ۸ خود را معرفی کرد. تبلت W510 ایسر مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن Full HD است که قادر به تغییر شکل به سه حالت: استاندارد تبلت‌های معمولی، اتصال به داک فیزیکی کی‌برد و تبدیل به لپ‌تاپ و حالت پرزنتیشن با چرخش ۲۹۵ درجه است. ایسر ادعا کرده که به لطف باتری داخلی داک کی‌برد، طول عمر باتری W510 تا ۱۸ ساعت افزایش می‌یاد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Acer Iconia W700 / Windows 8
Acer Iconia W700 / Windows 8
 

امروز ایسر تمام محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ خود را شامل دو تبلت W510 و W700 در نمایشگاه Computex تایوان به نمایش گذاشت. هرچند هنوز مشخصات دقیق فنی این دو تبلت اعلام نشده اما W700 مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن فوق‌العاده Full HD و قابلیت دریافت دستورات لمسی ۱۰ انگشتی است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Android 4 Tips
Android 4 Tips Lifehacker
 

روز به روز بر تعداد ابزارهای مبتنی بر اندروید ۴ یا ساندویچ بستی افزوده می‌شود. تلاش گوگل در این نسخه بیشتر بر روی ظاهر سیستم‌عامل و اضافه کردن امکانات جدید بوده تا بتواند تجربه کاملا متفاوتی را به کاربران وفادار خود منتقل کند. امکانات جذاب و بعضا نا‌آشنایی در نسخه جدید اندروید وجود دارد که گوگل درباره آنها آنچنان مانور نداده است ولی با توجه به جذابیت و کارایی زیاد این قابلیت‌ها، تصمیم داریم که در این مقاله به آنها بپردازیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
iPad iPad bgr.com
 

پیش از این شایعاتی مبنی بر تجهیز iPad 3 به نمایشگر با رزولوشن فوق العاده بالا٬ منتشر شده بود. اما براساس مدرکی که به تازگی توسط MacRumors منتشر شده٬ به نظر می رسد که نمایشگر iPad 3 واقعا بی نظیر باشد. این مدرک که در آن نمایشگر iPad 3 توسط میکروسکوپ مورد آزمایش قرار گرفته٬ صحت شایعات را تایید می کند. به این ترتیب نمایشگر iPad 3 دارای رزولوشن فوق العاده بالای 2,048x1,536 پیکسل خواهد بود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Business Tablets Business Tablets
 

اگر برای حضور در جلسات کاری به ابزاری چشمگیر و سبک فکر می کنید، اگر مایلید تا موفقیت تجاری و کاری بیشتری را برای خود و شرکتتان رقم بزنید، اگر دوست دارید که در فاصله جلسات نفسی کشیده نامه های الکترونیکی تان را چک کرده و یا لبی به بازی تر کنید، انتخاب یک تبلت مناسب برای ‌Business دشواری نیست، کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Galaxy Tab 2 Galaxy Tab 2
 

گستره سایز تبلت های سامسونگ وسیع است و برای هر سلیقه و کاربردی یک سایز وجود دارد. از تلفن تبلت ۵.۵ اینچ گلکسی نوت گرفته تا تبلت های 7 و 8 و 9 و 10.1 گلکسی تب هرچه که مدنظرتان باشد را می توانید در محصولات سامسونگ بیابید. این بار نیز سامسونگ تبلت جدید خود را در سایز 7 اینچ ولی قدرتمند تر از مدل پیشین معرفی کرده است. این تبلت جذاب که Galaxy Tab 2 نام گذاری شده مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0، پردازنده دو هسته ای با سرعت 1GHz و همچنین 1 گیگابایت حافظه RAM می باشد. Galaxy Tab 2 اولین تبلت سامسونگ است که مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی (4.0) می باشد. در ادامه مشخصات کامل تر این تبلت را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ویندوز 8 ویندوز 8
 

مایکروسافت آماده است تا در اواخر این ماه در یک کنفرانس اختصاصی از نسخه پیش نمایش مخصوص مصرف کننده سیستم عامل ویندوز 8 پرده‌برداری کند. این سیستم عامل به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سیستم عاملی که نه تنها برای کامپیوترهای شخصی، بلکه برای رقابت تنگاتنگ با آیپد اپل در دنیای تبلت‌ها ساخته شده است. در این مقاله تلاش داریم شما را از آنچه که تا به حال از ویندوز 8 می‌دانیم آگاه کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
AMD AMD
 

به تازگی گزارشگر سی نت با جان تیلر (John Taylor) مدیر بخش بازاریابی محصولات و نرم افزارهای مورد علاقه کاربران در شرکت AMD پیرامون استراتژی های پیش روی این تولید کننده پردازنده برای گوشی های هوشمند و تبلت های ویندوز 8 مصاحبه جالبی را ترتیب داده است. اگر به موضوع سخت افزار علاقمند هستید مطالعه این مصاحبه مختصر را از دست ندهید!


ادامه مطلب...
iPad 3 Concept iPad 3 Concept
 

زمانی که اپل نسخه جدیدی از iOS را عرضه می کند، شما نمی توانید نسخه های قبلی را به راحتی بر روی گوشی خود نصب کنید. در واقع هر کاربر تنها قادر به نصب آخرین نسخه iOS برروی دستگاه خود است. به طور مثال آخرین نسخه عرضه شده برای گوشی های 2G نسخه 3.1.3، برای گوشی های 3G نسخه 6/4.3.5 و برای سایر گوشی های آیفون 5.0.1 است. بنابراین اگر آخرین نسخه iOS عرضه شود، شما نمی توانید نسخه های قبلی را نصب کنید و اگر آپدیت کنید تا مدت ها از جیلبریک خبری نخواهد بود. در ادامه اطلاعات کامل تری در این باره مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
تبلت ویندوز 8 تبلت ویندوز 8
 

بعد ازآنکه در آخرین اخبار منتشر شده در مورد سیستم عامل پر هیاهوی مایکروسافت، اعلام شده که ویندوز 8 به خوبی از پس آزمایش برروی ابزارهای مبتنی بر پردازنده های ARM برآمده و آماده ارائه به تولید کنندگان است. سخنان جالب مدیر عامل شرک ARM، مبنی بر غلبه تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8 بر تبلت‌های اندرویدی همه را غافلگیر کرد.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد