تکنولوژی

 

پلی استیشن ویتا
پلی استیشن ویتازومیت
 

سونی بزرگ‌ترین بروز رسانی نرم‌افزاری ویتا از زمان عرضه تا به امروز را منتشر کرد. در نسخه 2 از Firmware پلی‌استیشن ویتا مرور صفحات وب بهبود یافته و چندین قابلیت جدید شامل نرم‌افزار ایمیل نیز به آن اضافه شده است. با این بروز رسانی‌، ویتا به تلفن‌های هوشمند شبیه تر می‌شود و توانایی آن در انجام امور مختلف گسترش می‌یابد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
 

روز جمعه اکتیویژن اعلام کرد که فروش Call of Duty: Black Ops II در سراسر جهان ۵۰۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت آغازین بوده است. علاوه بر این، این چهارمین سال متوالی است که Call of Duty عنوان پرفروش‌ترین محصول جدید سال دنیای سرگرمی را از آن خود می‌کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Halo 4
Halo 4
 

بازی جدید Halo 4 مایکروسافت که به تازگی برای ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده است تنها در ۲۴ ساعت اول ۳.۶ میلیون نسخه فروش داشته است. مایکروسافت تنها در روز اول فروش این محصول، ۲۲۰ میلیون دلار درآمد بدست آورده است، این بدین معناست که Halo 4 بیشتر از فیلم‌های پرفروش هالیودی نظیر هری‌پاتر یا اونجرز  فروش داشته است، این دو فیلم به ترتیب در روز اول اکران: ۹۱ میلیون دلار و ۸۰.۵ میلیون دلار فروش کردند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
Windows 8 Game List
Windows 8 Game List

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، تولیدکنندگان مطرح بازی‌های کامپیوتری، عدم علاقه خود به تولید محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ را بارها اعلام کرده‌اند. اما مایکروسافت برای جلب توجه علاقمندان بازی به سیستم‌عامل جدید خود لیستی از بازی‌‌ها را منتشر کرده که در همان زمان انتشار رسمی ویندوز ۸، ارائه خواهند شد. پس اگر قصد دارید تا کامپیوتر جدید مبتنی بر ویندوز ۸ تهیه کنید و یا حتی بدنبال خرید یک تبلت ویندوز RT هستید در ادامه مطلب با ماه همراه باشید تا لیست ۴۰ بازی‌ سازگار با ویندوز ۸ را مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
Rovio مریخ نورد کنجکاوی را به نسخه فضایی پرندگان خشمگین می‌آورد

آخرین نسخه از بازی محبوب پرندگان خشمگین، یعنی نسخه فضایی، ۲۰ مرحله جدید دریافت می‌کند که با حال و هوای مریخ‌نورد کنجکاوی آمیخته شده است. البته نسخه مخصوص سیاره سرخ نیز طی پاییز پیش رو ارائه خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
Kinect 2
Kinect 2

پیش از این اطلاعات زیادی در مورد نسل بعدی ایکس باکس به بیرون درز کرده بود، حتی زمان ورود آن به بازار نیز فاش شده بود. ولی امروز اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از نسل بعدی کینکت بدست آمده است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی تویتر عکسی را به اشتراک گذاشته که ادعا می‌کند تصویری از Kinect 2 است که به نسل بعدی ایکس باکس با نام مستعار دورانگو (Durango) متصل است. چیزی که از این عکس می‌توان دریافت، این است که نسل جدید کینکت جزییات و عمق بیشتری را تشخیص می‌دهد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Jane McGonigal, TED conference
Jane McGonigal, TED conference Blog.TED

این روزها خیلی راحت است که درباره اعتیادمان به بازی‌های ویدئویی و آسیب‌هایی که در دراز مدت به ما وارد شده است بنویسیم و کمی هم در مورد وقت تلف‌کننده بودن آنها دلیل بیاوریم. ولی این بار خبرهای جالبی از شهر ادینبورگ در اسکاتلند به گوش می رسد، یکی از طراحان بازی به نام Jane McGonigal می‌گوید بازی‌های ویدئویی در واقع می‌توانند باعث افزایش امید به زندگی شوند و برای ادعای خود نیز دلایلی آورده است! ولی چگونه ممکن است بازی کردن باعث افزایش طول عمر شما شود؟ بیایید ابتدا دلایل جین مک‌گونیگال را برای ادعاهایش بخوانیم و اظهار نظر کردن را به انتهای این مقاله موکول کنیم.


ادامه مطلب...
Xbox SmartGlass
Xbox SmartGlass
 

مایکروسافت در نمایشگاه بازی‌های ویدئویی E3 2012 لس آنجلس کولاک به پا کرده و چندین و چند خبر هیجان انگیز را اعلام نموده که برخی از مهم‌ترین آنها را گزارش کردیم. مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر و سرویس اختصاصی موزیک برای ایکس‌باکس و نرم‌افزار فوق‌العاده جذاب SmartGlass برای اتصال تمام ابزارهای به یکدیگر و همچنین سرویس تازه Nike+ برای کینکت خبر داده است.  در این مقاله نگاهی به همه خبرهای خوب برای کاربران Xbox و حتی سایر دستگاه‌های غیر مایکروسافتی می‌اندازیم. در ادامه مقاله با ما باشید.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد