تکنولوژی
نگارش در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Lamborghini Aventador Roadster
Lamborghini Aventador Roadster
 

لامبورگینی آونتادور، شاهکار جدید این کمپانی ایتالیایی است که در طراحی سنگ تمام گذاشته است. علاوه بر تمام ویژگی‌های بی‌نظیر فنی و ظاهری که این اتومبیل ۴۴۱ هزار دلاری دارد، نکته جالب این است که رنگ این خودرو که آبی متالیک است از زوایای مختلف و بسته به شدت نور محیط متغیر است. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر مربوط به این خودرو را مشاهده نمایید.


ادامه مطلب...
W Motors
W Motors

جولاندهی ابرخودروها در کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس علاقمندان زیادی دارد. به طوری که فراوانی چنین خودروهای گران‌قیمتی در خیابان‌های شیخ نشینی چون دوبی مانند حضور تاکسی‌های زرد رنگ نیویورک عادی شده است. اما فقدان تولیدکننده‌ای منطقه‌ای برای رفع نیازهای این کشورها همیشه احساس می‌شود. حال در رویداد ویژه‌ای که در شهر بیروت، عروس خاورمیانه برگزار شد شرکت «W موتورز» اعلام کرده که قصد تولید دو مدل خودروی هایپر اسپرت و سوپر اسپورت را در سر دارد که جهان نمونه آن‌ها را به خود ندیده است.


ادامه مطلب...
Toyota
Toyota

آیا خودروهای آینده می‌توانند چراغ خانه‌هایمان را روشن نگه دارند؟ شاید وقوع سیل سهمناک و کشتار بی‌رویه مردم بی‌گناه و تلفات خارج از انتظار فایده‌ای هم برای ژاپنی‌های چشم بادامی داشته است. موضوعی که موجب شد آن‌ها به فکر توسعه و تقویت هرچه بیشتر از خودروهای خود بیافتند - وسیله‌ی نقلیه‌ای که می‌توان تقریباً آن را در همه جا یافت. حال کمپانی خودروسازی تویوتا از طرحی پرده‌برداری کرده که می‌توان به کمک آن از توان خودرو برای نیرو بخشیدن به خانه استفاده نمود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
BMW new iDrive
BMW new iDrive
 

عده‌ای معتقدند دیگر دنیای رقابت شرکت‌های خودروسازی در طراحی، قدرت موتور، سرعت، سر و صدا، نوع و میزان سوخت مصرفی، میزان تسلط بر خودرو، نرمی و روانی، استحکام و امکانات و تجهیزات مکانیکی خلاصه نمی‌شود. امروزه تکنولوژی و امکانات و تجهیزات الکترونیکی و نرم‌افزاری بخش مهمی از خودروهای روز را تشکیل می‌دهند. اتفاقا رقابت شرکت‌های خودروسازی در این حوزه بسیار داغ شده است و هر کدام سعی می‌کنند تا روش‌های سریع‌تر ساده‌تر و امن‌تری برای حفظ ارتباط با دنیای مجازی و تکنولوژی حتی هتگام رانندگی ارائه کنند. کمپانی BMW نیز که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند در راستای بهبود سیستم iDrive که مخصوص خودروهای این کمپانی است قصد اضافه کردن ژست‌های حرکتی برای کنترل تجهیزات داخل خودرو را دارد و ظاهرا قدم‌های بلندی در این راه برداشته است. جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
Telsa Model X Telsa Model X
 

خودروهای الکتریکی که تاکنون عرضه شده اند، قدرت بالا یا ظاهر لوکسی نداشته و به همین دلیل مورد توجه و استقبال مردم قرار نمی گرفتند. اما این بار کمپانی Telsa خودروی لوکس الکتریکی خود را با نام Model X عرضه کرده تا بتواند نظر طرفدارانش را بیشتر به خود جلب کند. این خودروی جذاب ظاهری بین مینی ون و SUV داشته و درب آن به سمت بالا باز می شود. برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات Telsa Model X ادامه مطلب را مطالعه کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Dice - Mercedes Benz Dice - Mercedes Benz
 

در یکی از غرفه های نمایشگاه CES 2012 که اخیراً درشهر لاس وگاس ایالات متحده امریکا برگزار گردید، بازدیدکنندگان امکان مشاهده بخش های اصلی خودرو جدید مرسدس بنز شامل صندلی و شیشه ی جلو، داشبورد و فرمان را پیدا کردند. در کنار طراحی فوق العاده جذاب محیط داخلی، آنچه نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد، به حقیقت پیوستن رویای رانندگی بدون لمس فرمان بود.توضیحات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدیوهای مربوطه را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ماشین برقی تاشو Hiriko ماشین برقی تاشو Hiriko cnet.com
 

این خودرو مقدمه ماشین های شبیه به فیلم ترنسفورمر است. ماشین های ربات شکلی که تغییر شکل می دهند و به وسیله دیگری تبدیل می شوند. اما خودرو الکتریکی Hiriko که خود کوچک و جم و جور است می تواند در زمان نیاز از این هم کوچکتر شود تا به راحتی در فضای کم پارک شود. این اتومبیل جذاب که در اسپانیا رو نمایی شده به زودی با قیمت مناسبی وارد بازار می شود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

Hiriko یک خودرو الکتریکی است که توسط باتری های قابل شارژ، انرژی مورد نیاز برای حرکت را بدست می آورد. این خودرو به خودی خود کوچک است و تنها فضای نشستن برای دو نفر را دارد. اما اگر برای این خودرو کوچک هم جای پارک پیدا نشود، Hiriko می تواند خود را جمع کرده و از این هم کوچکتر شود. این خودرو که نامش هم به معنی "خودرو شهری" است برای استفاده در شهر و مناطق شلوغ طراحی شده، مناطقی که در آنها به راحتی نمی توان جای پارک پیدا کرد.

زمانی که خودرو جمع می شود باز هم فضا برای نشستن دو نفر را دارد. Hiriko فوق العاده فشرده و جمع و جور است، موتور الکتریکی، فرمان، دنده و چرخ های آن یکپارچه شده اند تا در این خودرو کوچک جای گیرند. کل سیستم خودرو توسط یک هدایت کننده دیجیتالی کنترل می شود.

Hiriko در حالت عادی 2.5 متر طول دارد. اما زمانی که خودرو جمع می شود تنها 1.5 متر طول پیدا می کند.

Hiriko با قیمت حدود 16,350 دلار به زودی وارد بازار جهانی می شود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد