تکنولوژی
ال جی تلویزیون 55 اینچ منحنی شکل OLED خود را با قیمت 13500 دلار وارد بازار کره می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید کره‌ای‌ها اوایل امسال (میلادی) در نمایشگاه CES از تلویزیون‌های OLED منحنی شکل خود پرده برداری کردند. حال ال‌جی پیش فروش این تلویزیون‌ها را در کره و با قیمت 13,500 دلار آغاز نموده است. تلویزیون 55EA9800 ال‌جی تنها 4.3 میلی‌متر ضخامت و 16 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از جنس فیبر-کربن است.


ادامه مطلب...

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ
تلویزیون هوشمند سامسونگ
 

براساس این توافق‌، سرویس تعاملی پخش یاهو که از SoundPrint (فناوری تشخیص خودکار محتوا) قوت گرفته، قرار است با پلتفرم SyncPlus سامسونگ یکپارچه شود تا موقعیت‌های تازه‌ای برای کشف محتوا به وجود آمده و سطح تازه‌ای از تعامل بین برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغ‌کنندگان و کاربران ایجاد شود


ادامه مطلب...
Sharp Moth Eye
Sharp Moth Eye

یکی از مهمترین عناصر تاثیر‌گذار بر کیفیت تصویر پخش شده توسط پنل صفحه نمایش، لایه روکش آن است. اگر انعکاس آن زیاد باشد، در شرایط مختلف پنل نمی‌تواند قابلیت خود را نشان دهد و حتی کنتراست پایین تری را در محیز کم نور نشان خواهد داد. در همین راستا شرکت‌هایی مانند آمازون (کیندل فایرهای جدید)، نوکیا (ClearBlack)، اپل و دیگر بزرگان همگی بر روی این قابلیت تمرکز خاص داشته‌اند. حال ابر تولید کننده ژاپنی نمایشگر،

شارپ

نیز که تلویزیون‌های باکیفیت و خوش‌قیمت را تولید‌ می‌کند، از تلویزیون‌های جدید مجهز به سیستم ضد انعکاس Moth Eye پرده‌برداری کرده است که شاید بهترین در نوع خود باشند.


ادامه مطلب...
Samsung Multiview 55" OLED TV
Samsung Multiview 55" OLED TV The Verge

نمایش ۲ تصویر برروی یک نمایشگر فناوری تازه‌ای نیست، پیش‌تر شارپ و دیگر شرکت‌ها نیز از این فناوری در محصولات خود استفاده کرده‌اند حتی نمایشگر به کار رفته در برخی از اتومبیل‌های امروزی، تصاویر متفاوتی را برای راننده و دیگر سرنشینان نمایش می‌دهند. سونی نیز پیش‌تر در نمایشگاه E3، نمایشگر پلی‌استیشن خود را معرفی کرده بود که در آن هر کدام از دو بازیکن تصویر مخصوص به بازی خود را برروی تلویزیون مشاهده می‌کردند. حال سامسونگ فناوری جذاب مشابه را برروی تلویزیون ۵۵ اینچ OLED به نمایش گذاشته است.


ادامه مطلب...
ال جی تلویزیون سه بعدی ۵۵ اینچی OLED خود را با بدنه فیبر‌کربن و ضخامت ۴ میلیمتر رونمایی کرد

در میان تلویزیون‌های بزرگ و رزولوشن‌های بی حد و‌اندازه، بالاخره آن چیزی که بسیاری از ما مشتاق دیدن آن بودیم رونمایی شد. آینده تلویزیون را بسیاری از کارشناسان در دستان OLED می‌دانند، چراکه در تمام جنبه‌ها نسبت به نسل قبلی در همان ابتدای کار برتری دارد. از مصرف برق گرفته تا کیفیت رنگ، از زمان پاسخ گویی گرفته تا ضخامت پنل، آری این تکنولوژی برگ برنده شرکت‌های سازنده تلویزیون در ۵ سال آینده است، و

ال‌جی

یکی از پیشگامان این صنعت خواهد بود.


ادامه مطلب...
پاناسونیک با تلویزیون پلاسمای ۱۴۵ اینچی 8K خود، نمایشگاه IFA را به لرزه درآورد

چندی پیش یک تلویزیون ۸۴ اینچی با رزولوشن 4K توسط ال‌جی به همگان معرفی شد و دیروز نیز سونی در کنفرانس اختصاصی خود در IFA مدل مشابه آن را معرفی نمود. معرفی این محصولات این سوال را بوجود آورد که آیا این رزولوشن و این‌ اندازه تلویزیون برای مصرف‌کننده نهایی مناسب است؟ حال اینگونه که به نظر می‌رسد پایانی در این رقابت افزایش‌ اندازه و رزولوشن وجود ندارد و پاناسونیک با ارایه یک تلویزیون ۱۴۵ اینچی که بعید است امسال به تولید انبوه برسد دوباره توجه همه را به خود جلب نموده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
LG UHDTV 84"
LG UHDTV 84"

به نظر می‌رسد تلویزیون‌های 4K سریعتر از آنچه تصور می‌کردیم وارد بازار خواهند شد، امروز ال‌جی اولین نمایشگر 4K خود را در سایز ۸۴ اینچ وارد بازار کره‌جنوبی کرده و اعلام نموده، 84LM9600 تا ماه آینده وارد بازار جهانی خواهد شد. این تلویزیون که در شاخه UHDTVها قرار می‌گیرد دارای رزولوشن 3,840 در 2,160 پیکسل بوده و حدود ۲۲ هزار دلار قیمت دارد.


ادامه مطلب...
Angry Birds on Samsung Smart TVs
Angry Birds on Samsung Smart TVs Big Picture Big Sound

هر چه زمان می‌گذرد ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند بیشتر و بیشتر می‌شوند. چندی پیش، سامسونگ خبر از آوردن بازی پرندگان خشمگین روی تلویزیون‌های هوشمند خود را داد و حالا این بازی روی برخی از تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی به صورت رایگان ارائه شده است. این بازی بدون ریموت کنترل یا رابط لمسی و فقط با ژست‌های حرکتی انجام می‌شود.


ادامه مطلب...
LG OLED Display
LG OLED Display

دولت کره جنوبی شرکت LG را برای تولید و توسعه نمایشگرهای ۶۰ اینچی و انعطاف‌پذیر OLED انتخاب کرده است. منتخب شدن ال‌جی موفقیت بزرگی برای این شرکت در مقابل رقیب قدرتمنش، سامسونگ به شمار می‌رود. ال‌جی قرار است با سرمایه‌گذاری دولت کره نمایشگرهای غول‌پیکر انعطاف‌پذیر را تا سال ۲۰۱۷ آماده کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HDTV Wrong Picture HDTV Wrong Picture
 

تعریف شما از کیفیت تصویر مناسب در تلویزیون چیست؟ در واقع تصویر تلویزیون باید چه معیار و ویژگی هایی داشته باشد تا از نظر شما مناسب باشد؟ بیشتر کاربران تصور می کنند تلویزیون هایی که رنگ تصویر آنها اشباع شده و کنتراست بیش از حدی دارند، کیفیت تصویر بهتری دارند. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کیفیت تصویر مناسب را از نامناسب تشخیص دهید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ریموت کنترل لمسی صوتی سامسونگ ریموت کنترل لمسی صوتی سامسونگ
 

سامسونگ الکترونیک به تازگی ریموت کنترلی را ابداع کرده که دارای صفحه لمسی و توانایی تشخیص صدا و ارسال دستورات صوتی است. قرار است نسل جدید کنترل از راه دور سامسونگ در سال جاری میلادی به عنوان یکی از تجهیزات جانبی تلویزیون های هوشمند سامسونگ ارائه شوند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
iTV iTV
 

شایعات جدید حاکی از آن است که نمونه اولیه از تلویزیون پر سر و صدای اپل در حال آزمایش توسط شرکای تجاری این شرکت است. براساس گزارش Globe and Mail محصول آینده اپل با نام iTV که قرار است انقلابی در بازار تلویزیون های HDTV ایجاد کند تلویزیون های معمولی را به آیپد های غول پیکر تبدیل خواهد کرد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که دو شرکت کانادایی در حال آزمایش تلویزیون اپل در لابراتورهای پیشرفته خود هستند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Apple TV Apple TV
 

پیشتر اخبار و شایعاتی در مورد اینکه اپل در حال کار بر روی تلویزیون است، شنیده بودیم. ولی میزان صحت این شایعات برای ما مشخص نبود. اکنون با شنیدن این خبر که اپل در حال مذاکره با یکی از تولیدکنندگان قطعات تلویزیون است، مطمئن شدیم که این کمپانی در تلاش است تا تلویزیون HDTV خود را تولید کند. بدین ترتیب اپل قصد دارد پا را از دنیای تلفن هوشمند و تبلت فراتر گذاشته و وارد بازار رقابتی تلویزیون ها شود.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد