تکنولوژی
Windows 8 Tablet Windows 8 Tablet
 

مایکروسافت قصد دارد تا ویندوز 8 را به بازار جدید برای خویش بدل کند، این شرکت با هدف عرضه ویندوز 8 برای انواع تبلت و ایجاد فروشگاه مخصوص نرم افزار می خواهد در این عرصه نیز حضور خویش را پر رنگ کرده و از گردش بالای مالی آن سهمی برای خویش کنار بگذارد. در آخرین اخبار منتشر شده در مورد سیستم عامل پر هیاهوی مایکروسافت، اعلام شده که ویندوز 8 به خوبی از پس آزمایش برروی ابزارهای مبتنی بر پردازنده های ARM برآمده و آماده ارائه به تولید کنندگان است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ARM CPU ARM CPU
 

روز دوشنبه همین هفته شرکت سخت افزاری Tilera از پردازنده 36 هسته ای که مخصوص سرورهای رایانه ای طراحی و تولید شده است پرده برداری نمود. به ادعای کارشناسان این شرکت، این پردازنده رقیبی جدی برای از گود خارج کردن تراشه های x86 شرکت اینتل باشد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
IBM IBM
 

آیا روزی فرا می رسد که گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها از این اندازه ها نیز کوچکتر و سبک تر شوند؟ آیا دانشمندان قادرند مرزهای دانش را گسترش داده و ناممکن ها را ممکن کنند؟ و آیا کربن، این ماده ی جادویی می تواند نقطه ی عطف دیگری در علوم بیافریند؟ به تازگی IBM توانسته ترانزیستور 9 نانومتری خلق کند که باعث کوچک شدن قطعات الکترونیکی می شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Dice - Mercedes Benz Dice - Mercedes Benz
 

در یکی از غرفه های نمایشگاه CES 2012 که اخیراً درشهر لاس وگاس ایالات متحده امریکا برگزار گردید، بازدیدکنندگان امکان مشاهده بخش های اصلی خودرو جدید مرسدس بنز شامل صندلی و شیشه ی جلو، داشبورد و فرمان را پیدا کردند. در کنار طراحی فوق العاده جذاب محیط داخلی، آنچه نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد، به حقیقت پیوستن رویای رانندگی بدون لمس فرمان بود.توضیحات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدیوهای مربوطه را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

 

Nokia MeeGo TabletNokia MeeGo Tablet
 

وقتی تعداد کاربران اینترنتی مشتاق خبرهای دست اول زیاد می شوند، کار شرکت ها هم سخت تر می گردد. اگرچه هر شرکتی برای ارائه محصولاتش، زمان خاصی را در نظر می گیرد ولی کاربران محترم خبرساز، پیش از موعد خبری را که از جاسوسان خود دریافت کرده اند، در سایت خود درج می کنند. این بار ما هم می خواهیم جزو این خبرسازان باشیم و خبر ورود تبلت های جدید Nokia را به شما اعلام کنیم.

نوکیا جزو برندهای پرطرفدار موبایل است. هنوز هم با ورود بسیاری از برند های مختلف مانند Apple و Samsung و ..  نوکیا طرفداران خاص خود را دارد. این بار نیز این کمپانی تصمیم گرفته تبلت جدید خود را به بازار عرضه کند. تبلتی که سیستم عامل آن نه اندروید است و نه iOS. بلکه سیستم عامل MeeGo به همراه پردازنده اینتل در این تبلت استفاده شده است.

عکسی که در بالا به شما نشان دادیم، عکس واضحی نیست ولی اولین عکسی است که از تبلت جدید MeeGo نوکیا انداخته شده است. از روی عکس می توان تشخیص داد که این تبلت تقریبا 7 اینچ است. اگر روشنایی نمایشگر خود را هم زیاد کنید، می توانید لوگوی Nokia را به وضوح ببینید. قاب تبلت نیز براق است و در کل طراحی این تبلت تقریبا مشابه طراحی است که نوکیا در گوشی هایش استفاده می کند.

نوکیا این تبلت را با استفاده از محصولات Intel به بازار ارائه خواهد کرد. ولی زمان و مکان دقیق آن هنوز مشخص نیست. اینطور شایعه شده که سازنده های تلفن همراه نوکیا هم می خواهند در گوشی هایی که قرار است در آینده ارائه شود از سیستم عامل MeeGo استفاده کنند.

به زودی در همایش جهانی Mobile که در اواسط فبریه برگذار می شود، مشخص می گردد که این تبلت چه زمانی وارد بازار خواهد شد و چه مشخصاتی خواهد داشت. همچنین مشخص می شود نوکیا قرار است از سیستم عامل قدیمی خود یعنی Symbian استفاده کند یا طبق شایعات از سیستم عامل Windows Phone 7 و یا MeeGo بهره برد.

نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
قاب خود ترمیم نیسان برای آیفون قاب خود ترمیم نیسان برای آیفون
 

Nissan اخیرا یک قاب متفاوت برای آیفون 4 و آیفون 4S را معرفی کرده است که در نوع خود بسیار جالب و عجیب می باشد. این قاب از جنس پلاستیک ABS ساخته شده تا مقاومت بالای داشته باشد. اما نکته شگفت انگیز در مورد این قاب مستحکم، قابلیت ترمیم خودکار در صورت بروز خط و خش برروی آن است. جزئیات بیشتر در مورد اولین قاب خود ترمیم دنیا را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Panasonic ZS20 Panasonic ZS20
 

پاناسونیک ادعا می کند کهدوربین DMC-ZS20 باریک ترین دوربین دیجیتال کامپکت با قابلیت بزرگنمایی 20x در جهان است. این دوربین باریک 14 مگاپیکسلی، مجهز به سنسور CMOS و قابلیت فیلم برداری Full HD در 60 فریم است. در بعضی از کشور ها این دوربین با نام TZ30 شناخته می شود. در ادامه مشخصات کامل تری از این دوربین را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Sony Cybershot Sony Cybershot TheVerge.com
 

سونی به تازگی از سه مدل جدید دوربین سری سایبرشات خود که بیشتر در رده ارزان‌قیمت و میان‌قیمت قرار می‌گیرند، رونمایی کرده است. این دوربین‌ها مجهز به لنزهای قوی Exmor R و امکانات متنوعی می باشند. دوربین DSC-TX200V با طراحی شیک و شیشه‌ای و استفاده از سنسور 18.2 مگاپیکسلی و قیمت 499.99 دلار، گل سرسبد این دوربین‌ها است. در ادامه با جزئیات بیشتر و مشخصات فنی سه دوربین جدید سونی آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
فایرفاکس فایرفاکس
 

چند روز پیش نسخه 9 مرورگر فایرفاکس با ادعای سرعت بیشتر منتشر شد، نسخه 16 مرورگر رو به روشد گوگل کروم نیز چند روز پیش از فایرفاکس عرضه شده بود. اما واقعا کدام مرورگر وب سریعتر است؟ خواندن مقاله را ادامه دهید تا نتیجه مقایسه مرورگرهای اپرا 11، فایرفاکس 9، کروم 16، سافاری 5 و اینترنت اکسپلور 9 را از جنبه های مختلف مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Microsoft So.cl Microsoft So.cl www.so.cl
 

درست زمانی که تصور می کنید شبکه های اجتماعی با وجود فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و غیره اشباه شده است، مایکروسافت نیز وارد بازی می شود. البته شبکه اجتماعی مایکروسافت، دانش آموز و دانشجویان را هدف قرار داده است. این شبکه اجتماعی که So.cl نام گذاری شده فقط برای دانش جویان در دسترس خواهد بود. So.cl درحال حاضر بصورت آزمایشی برای دانش جویان علاقمند سه دانشگاه امریکای فعال شده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Facebook Messanger Facebook Messanger
 

نرم افزار رسمی فیس بوک برای ویندوز 7 ارائه شد. با این نرم افزار می توانید با دوستان خود در این شبکه اجتماعی چت کنید، Notification ها را دریافت نمایید و فید وقایع مرتبط با دوستان خود را مشاهده کنید. در ادامه توضیحات بیشتر بعلاوه لینک دانلود نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
H.D.D Buying Guide H.D.D Buying Guide
 

اگر اطلاعات و مطالب مهمی در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کرده اید و قصد دارید از این اطلاعات مهم، پشتیبان تهیه کنید و یا حافظه سیستم شما نسبتا پر شده است، زمان آن رسیده که یک هارد اکسترنال تهیه کنید و اطلاعات کامپیوتر خود را به صورت دسته بندی شده در فصای این هارد ذخیره کنید. در ادامه اطلاعات لازم برای خرید هارد اکسترنال را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Asus Lamborghini External HDD Driver Asus Lamborghini External HDD Driver
 

چیزی که در تصویر می بینید ماشین اسباب بازی نیست. دیسک سخت خارجی و گران قیمت اسوس است. این اولین باری نیست که Asus با برنده های لوکس اتومبیل همکاری می کند و از طراحی و لوگوی آنها در محصولات الکترونیکی خود استفاده می کند. پیش تر نیز اسوس نوت بوک های قدرتمند و گران قیمت سری Lamborghini Eee PC VX6 را با مشخصات فنی بالا معرفی کرده بود.

مشخصات فنی این هارددیسک های اکسترنال 2.5 اینچی شبیه نمونه های معمولی موجود در بازار است، هارددیسک های سری لامبورگینی اسوس با سیستم عامل ویندوز سازگار بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ از اطلاعات با فشار دادن یک دکمه را دارد.

قیمت HDD اکسترنال اسوس با ظرفیت 500 گیگابایت 119 دلار و با ظرفیت 700 گیگابایت 139 دلار است این قیمت ها برای نسخه USB 2.0  است و اگر نسخه های سریعتر USB 3.0 را بخواهید باید بیشتر خرج کنید.

اگر چه درایوهای لامبورگینی واقعا جذاب تر و زیبا تر از هارددیسک های اکسترنال موجود در بازار هستند ولی قیمت آنها تقریبا دوبرابر نمونه های دیگر است و این در حالی است که قابلیت این هارددیسک ها تقریبا تفاوتی با یکدیگر نمی کند.

در صورت تمایل می توانید تصاویر بیشتر و اطلاعات تکمیل تری را در وب سایت اسوس مشاهده نمایید.

نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Intel Smartphone Intel Smartphone www.technologyreview.com
 

پیش تر اخبار و شایعات مختلفی مبنی بر علاقه اینتل نسبت به ورود به بازار تلفن های هوشمند منتشر شده بود. اینتل که بزرگترین تولید کننده پردازنده کامپیوترهای شخصی است کمی دیر وارد بازی تلفن های هوشمند شده است، اما تلفن و تبلت آزمایشی اینتل که به تازگی در اختیار یک دانشگاه قرار گرفته، مجهز به پردازنده فوق العاده سریع Medfield می باشند که قدرت و بازده شگفت انگیزی دارد. 

وب سایت Technology Review که متعلق به دانشگاه فناوری ماساچوست است اعلام کرده که تعدادی از ابزارهای موبایل ساخته شده توسط اینتل را که به نسل جدید تراشه های این شرکت مجهز بود، آزمایش کرده است. براساس این گزارش این ابزارها در سایز آیفون و وزن سبک تر از آن ساخته شده اند. سیستم عامل آنها نیز Android Gingerbread بوده است.

دوربین این تلفن همراه بازده خیره کننده ای داشته و قادر بوده 10 عکس 8 مگاپیکسلی را در 0.66 ثانیه ضبط کند. این بدین معناست که دوربین این تلفن قادر است در یک ثانیه 15 عکس کامل 8 مگاپیکسلی بگیرد.

نکته قابل توجه در این گزارش این است که تلفن های تولیدی اینتل قادر به پخش ویدیو با کیفیت Blu-Ray هستند و قادرند ویدیو FULL HD را به تلویزیون ارسال کنند.

Technology Review اعلام کرده که علاوه بر تلفن هوشمند اندرویدی، تبلت های مجهز به تراشه Medfield اینتل را نیز آزمایش کرده و از بازده فوق العاده آنها شگفت زده شده است. براساس اعلام TR، تبلت های آزمایش شده از تمام تبلت های اندرویدی ساخته شده تا به امروز سریعتر بوده اند.

انتظار می رود اینتل در نمایشگاه CES امسال اطلاعات بیشتری در مورد تبلت و تلفن های هوشمند مجهز به تراشه Medfield اعلام کند و همچنین برآورد می شود که ابزارهای پرتابل مبتنی بر تراشه این شرکت در نیمه اول سال 2012 وارد بازار شوند.

نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Lumia 900 Lumia 900
 

گوشی های ویندوزی نوکیا با وجود اینکه مدت کمی است وارد بازار شده اند، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. قوی ترین تلفن هوشمند ویندوزی نوکیا مدل Lumia 900 است که در نمایشگاه CES نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. در ادامه بررسی کلی Lumia 900 را مشاهده خواهید کرد.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Sony Xperia S Sony Xperia S T3
 

سونی در نمایشگاه CES 2012علاوه بر تلفن فوق العاده جذاب Xperia ion یک تلفن هوشمند دیگر به نام Xperia S را به نمایش گذاشت. Xperia S زودتر از ion و در سه ماه دوم سال 2012 وارد بازار جهانی خواهد شد. این تلفن اندرویدی دوربین 12 مگاپیکسل و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دارد که آن را قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 1080p می کند. در ادامه مشخصات کامل فنی Xperia S به همراه گالری عکس و ویدیو مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 ... 36 صفحه بعد