تکنولوژی
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Dell Streak 7 Complete Review

 


همان طور كه می دانید بازار تبلت ها داغ است و با پیش بینی های كارشناسان، در آینده ای نه چندان دور، تبلت ها جایگزین نت بوك ها خواهند شد. ولی كدام تبلت به بازار كشور ما خواهد آمد و از تبلت های موجود كدام مناسب شماست؟ مطلع شده ایم كه تبلت Dell Streak (البته با گارانتی) به زودی وارد بازار ایران نیز خواهد شد. بنابراین یك بررسی كامل در مورد این تبلت به شما ارائه می كنیم تا در صورتی كه قصد خرید آن را دارید، تفاوت و شباهت های آن را با مدل های رقیبش بدانید.

 

پیش از این اطلاعات تبلت Streak 5 اینچی را در این لینك در اختیار شما قرار دادیم. ولی این بار این تبلت را در دست گرفته و آن را كاملا بررسی خواهیم كرد.

خلاصه مطالبی كه قرار است بخوانید

ویژگی های Dell Streak7 پیشرفت كرده اند. ولی با تمام پیشرفت ها همچنان تبلتی مشاهده می كنید كه با موبایل اندروید تفاوت چندانی ندارد. رزولوشن و Brightness این تبلت از رقیب 7 اینچی خودش گلكسی ساموسنگ، خیلی كمتر است. شما نمی توانید سیم كارت خود را درون تبلت قرار داده و تماس تلفنی بگیرید. اسلات سیم كارت این تبلت فقط برای استفاده از اینترنت سیم كارت شما، تعبیه شده است. قیمت این تبلت معدل 450$ بوده كه خیلی مناسب است.

با توجه به رزولوشن پایین این تبلت و سیستم عامل Android 2.2 كه به زودی از رده خارج خواهد شد و عمر باتری ضعیف این تبلت، آن را به شما توصیه نمی كنیم. حتی اگر ارزان ترین تبلت بازار باشد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

 

Noteslate که در واقع نوعی تبلت به شمار می رود، از تکنولوژی eInk برای نمایش اطلاعات روی صفحه بهره می برد. صفحه ۱۳ اینچی دارای ابعاد ۱۹۰×۲۷۰ میلی متر (ابعاد برگه A4) با وضوح ۷۵۰×۱۰۸۰ پیکسل می باشد. طراحی دستگاه همانطور که در تصویر زیر مشاهده می گردد، بسیار ظریف و چشم نواز صورت گرفته است.

 

، بنابر گفته سازنده، عمر باطری این دستگاه ۱۸۰ ساعت می باشد که در نوع خود کم نظیر است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:دستگاه تصفیه چهار چرخ, توسط رامتین

این دستگاه الکترونیکی به شما کمک می کند که هوای پاک و تصفیه شده و به دور  از اب هوای الوده و سرطان زا باشید .


 

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:قهوه ساز اسلحه ای, توسط رامتین

همه نوع قهوه ساز دیدیم جز این نوع مدل این قهوه اسلحه ی به قرار دادن خشاب و تیر گلوله دانه قهوه خود را داخل ریخته وبعد شما به شلیک خود حرارت را به وجود تورده وبه جای گلوله قهوه استخراج می شود .



 

ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 ... 31 32 33 34 35 ... 36 صفحه بعد