تکنولوژی
چرا ‌دیسک‌های سخت حجم کمتری را نسبت به‌ اندازه نامی خود نشان می‌دهد؟

مطمئنا تا به حال به این موضوع برخورد کرده‌اید که یک‌ دیسک سخت مثلا یک‌ترابایتی خریداری کنید، و بعد از نصب آن به کامپیوتر ناگهان عددی کمتر از یک‌ ترابایت مشاهده کنید. این موضوع بدشانسی یا تقلب سازنده است؟ و یا علت قابل دسترس بودن ۹۰۲ گیابایت از یک‌ ترابایت گفته شده چیز دیگری است؟


ادامه مطلب...
Lenovo
Lenovo

همانطور که می‌دانید لنوو چندی پیش توانست با غلبه بر Dell در جایگاه دوم بزرگترین تولیدکنندگان PC در دنیا قرار بگیرد، حال این تولیدکننده بزرگ چینی توانسته در سه ماهه سوم سال جاری HP را نیز پشت سر گذاشته و رتبه یک تولیدکنندگان کامپیوتر شخصی دنیا را از آن خود کند.


ادامه مطلب...
نرم‌افزار نقشه اپل تصادفا از یک پایگاه نظامی فوق سری پرده برداشت

به نظر می‌رسد اپلیکیشن نقشه اپل که به خاطر خطاهای بسیار زیادش در هنگام ارائه iOS 6 تبدیل به یک بمب خبری شد، در یک نقطه از جهان بیش از حد دقیق بوده است. این اپ از یک رادار فرکانس بالای ۱.۲۳ میلیارد دلاری فوق سری در تایوان پرده برداشته و حالا همه می‌توانند آن را ببینند.


ادامه مطلب...
iPhone 5
iPhone 5

بلومبرگ گزارش کرده است که تولید آیفون ۵ اپل کاهش یافته و به آهستگی دنبال می‌شود تا اپل برروی بهبود کیفیت آلومینیوم بکار رفته در بدنه این تلفن، بهبودهایی را اعمال کند تا استحکام بدنه آیفون‌های بعدی ارتقاء یافته و به راحتی خراشیده نشوند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
زندگی بدون کاغذ!

علی‌رغم آن که فناوری، جایگزین بهتری را برای کاغذ معرفی کرده است، هنوز هم که هنوز است کاغذ‌های جور واجوری دور و برمان را گرفته‌اند. حال با وجود آن که کاغذ همچنان در قلب توجهات ماست، رویکرد بدون کاغذ نه‌ تنها می‌تواند به حفظ درختان بیشتر و بالطبع محیط‌ زیست کمک شایان توجهی نماید، بلکه قادر خواهیم بود تا به سادگی آنچه را که مایلیم پیدا کرده و استفاده کنیم. بیایید با هم قدری زندگی بدون کاغذ را تجربه کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
چطور با یک دوربین بد، عکس‌های خوب بگیریم

اگر هنوز از یک دوربین قدیمی فشرده و ضعیف استفاده می‌کنید، یا علاوه بر دوربین DSLR خود یک دوربین جیبی معمولی و قدیمی نیز دارید که بیشتر اوقات همراه شماست و ترجیح می‌دهید از آن برای ثبت لحظات زندگی خود استفاده نمایید. ولی کیفیت بد عکس‌های گرفته شده با آن همیشه باعث رنجش شما می‌شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
مردی که کلید Escape را اختراع کرد

تقریبا تمام‌ صفحه‌کلید‌های امروزی دارای کلید Esc یا Escape هستند، ما نیز هر روز بارها و بارها از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه کسی این کلید را اختراع کرده است؟ نیویورک تامیز این موضوع را بررسی کرده و به پاسخ آن رسیده است.


ادامه مطلب...
بروزرسانی تازه گلکسی نوت ۲، قابلیت تقسیم صفحه و انجام همزمان دو برنامه را میسر می‌کند

سامسونگ بسته بروزرسانی تازه‌ای را برای تلفن/تبلت گلکسی نوت ۲ منتشر کرده که قابلیت جذاب تقسیم صفحه و اجرای همزمان دو برنامه را میسر می‌کند. این قابلیت که Multi-View نام‌گذاری شده، به کاربر اجازه می‌دهد تا صفحه بزرگ ۵.۵ اینچی گلکسی نوت را تقسیم‌بندی کرده و نرم‌افزارهای مورد نظر خود را در هر کدام از قسمت‌ها اجرا کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Galaxy Note II
Galaxy Note II

فبت هوشمند گلکسی نوت ۲ از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری و تنوع امکانات، تقریبا رقیبی در میان گوشی‌های اندرویدی ندارد و به راحتی می‌توان آن را یکی از قدرتمندترین  تلفن‌های هوشمند بازار دانست. یکی از خصوصیت‌های بارز این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5.5 اینچی آن است، که برای تغذیه این صفحه نمایش بزرگ یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی در آن جای داده شده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
آیا اندروید در نبرد سیستم‌عامل‌ها پیروز شده است؟

سیستم عامل موبایل گوگل پشت سر ویندوز مایکروسافت حرکت می‌کند. اندروید با سرعت فزاینده‌ای رو به رشد است و نیتن ایگل، مدیر عامل کمپانی مطالعات بازار موبایل Jana معتقد است که هم‌اکنون اندروید در این نبرد پیروز شده و در سال ۲۰۱۳، سیستم عامل مایکروسافت را پشت سر خواهد گذاشت.


ادامه مطلب...
چطور چشمانمان را از گزند آسیب‌های نمایشگر رایانه و گوشی‌های هوشمند حفظ نماییم؟

بسیاری از ما هر روز صبح را با تماشای صفحات نمایش آغاز می‌کنیم. هیچ می‌دانستید که خیره شدن به مانیتور می‌تواند به چشمان آسیب وارد کند؟ اما چطور می‌توان در این دنیایی که صفحات نمایش ما را در برگرفته‌اند چشم‌های خود را از آسیب حفظ نموده و سلامتی آنها را تضمین کرد؟ از این گذشته تماشای صفحات نمایش می‌تواند به گردن و شانه‌های کاربر نیز آسیب‌هایی را وارد نماید. به همین منظور انجام تمرینات ارگونومی‌ چشمی‌ یا Eye-gonomics امری واجب و ضروری به نظر می‌رسد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
مغز انسان
مغز انسان

مغز انسان و شناخت پیچیدگی‌های خاص آن همواره برای بشر جذاب بوده است. همواره انسان یک نمونه شگفت‌انگیز برای شناخت به شمار می‌رود و موارد بی‌شماری در مورد انسان ناگفته باقی مانده است. در این مقاله به ده واقعیت جذاب درباره‌ی مغز انسان خواهیم پرداخت، تا شاید دید بهتری نسبت به مهمترین عضو بدن خود داشته باشید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
وب‌کم WiFi لاجیتک با قیمت ۱۸۰ دلار به زودی راهی بازار خواهد شد

Logitech یک وب‌کم بی‌سیم را به زودی با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار خواهد کرد. این وب‌کم برای کامپیوترهای مک عرضه خواهد شد تا جایگزین مناسبی برای دوربین جلوی نه چندان قوی این دستگاه‌ها شود.


ادامه مطلب...
باتری لیتیومی
باتری لیتیومی

محققان دانشگاه ساندیاگو کالیفرنیا الگوریتمی ساخته‌اند که زمان شارژ باتری لیتیومی را به نصف کاهش می‌دهد، این یک اختراع بزرگ برای صنعت گجت و خودروهای الکتریکی به شمار می‌رود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
چرا گنگستر‌ها موقع شلیک، تفنگ را کج می‌گیرند؟

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گنگسترها (درفیلم‌ها و یا حتی در دنیای واقعی) در هنگام شلیک، اسلحه‌شان را کج در دست می‌گیرند؟ اگر به یافتن پاسخ این سوال علاقه‌مندید در ادامه مطلب همراه ما باشید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
پیش‌فروش سوپرتبلت ModBook Pro آغاز شد

پیش‌فروش ModBook Pro، سوپر تبلتی که بسیاری از حرفه‌ای‌ها انتظارش را می‌کشیدند، آغاز شده و احتمالا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. Modbook لپ‌تاپ مک‌بوک اپل را به یک تبلت لمسی قدرتمند با سیستم‌عامل Mountain Lion تبدیل کرده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ

امروز جوان‌ترین مرد ثروتمند جهان - مدیرعامل فیس‌بوک - رسما اعلام کرد که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و فیس‌بوک در حال حاضر ماهیانه پذیرای بیش از یک میلیارد انسان است. مارک زاکربرگ برای اینکه تعداد زیاد کاربران شبکه اجتماعی خود را به رخ دیگران بکشد گفت: تنها کمپانی‌های که احتمالا یک میلیارد مشتری در دنیا دارند، کوکاکولا یا مک‌دانلد هستند.


ادامه مطلب...
ژاپنی‌ها ربات پوشیدنی پنوماتیکی تولید کردند که زور دستان انسان را چند برابر می‌کند

شما با یک لباس رباتیک چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ مطمئنا این کارها به برداشتن کیسه‌های برنج ختم نمی‌شود. اما در غرفه دانشگاه توکیو در نمایشگاه CEATEC دقیقا همین کار را انجام می‌دهند. این لباس می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد و از صدمات جسمی‌ بسیاری از کارگران زحمت‌کش بکاهد، در عین حال عملکرد آنها را چند برابر نماید. این نوع تکنولوژی‌ها ما را به دنیای بازی‌های ویدیویی و رویاهای کودکی‌مان هدایت می‌کند و بیشتر پیشرفت فن‌آوری را به رخ بینندگان می‌کشد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
ساختمان اصلی نوکیا
ساختمان اصلی نوکیا

گزارش‌های مالی اخیر نوکیا به وضوح وضعیت بد مالی این شرکت را نشان می‌دهد، نوکیا نیز تمام تلاش خود را برای عبور از بحران و جذب مردم به تلفن‌های ویندوز فون خود به کار گرفته است. حاصل تلاش این شرکت نیز در دو تلفن لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ که به زودی وارد بازار خواهند شد، خلاصه شده است. نوکیا در راستای کاهش هزینه‌ها و به سود رسانی شرکت، تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کرد، خطوط تولید و اسمبل محصولات خود را تغییر داد و حالا در تازه‌ترین اقدام خود، قصد دارد، دفتر مرکزیش در اسپو فنلاند را با قیمت ۲۵۰ میلیون دلار به فروش برساند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Enermax CPU Cooler
Enermax CPU Cooler

اگر اهل اورکلاک کردن پردازنده باشید و یا کار شما به نحوی است که پردازنده کامپیوترتان مدام در حال انجام پردازش‌های سنگین است، شاید بهتر باشد تا از یک خنک کننده مایع برروی CPU کامپیوتر خود استفاده نمایید. در همین راستا کمپانی Enermax از ۳ خنک کننده‌ مایع جدید خود پرده‌برداری نموده است. طراحی فن‌های این خنک‌کننده ها به نحوی است که تقریبا بصورت ساکت کار می‌کنند و هیچ صدایی از آنها شنیده نمی‌شود.


ادامه مطلب...
Blackberry 10
Blackberry 10

با نزدیک شدن به انتهای سال 2012 کم کم به انتشار گوشی‌های بلک‌بری نزدیک می‌شویم. این سیستم‌عامل آخرین تلاش شرکت ریم برای بازگشت به دوران طلایی و به چنگ آوردن سهم بازار از دست رفته است، بنابراین این شرکت از هیچ تلاشی برای بهترین بودن فروگذاری نخواهد کرد. حال مشخصات فنی یکی از گوشی‌های این شرکت به بیرون درز کرده که نشان‌دهنده این شروع طوفانی است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
iPad Mini
iPad Mini

به نظر می‌رسد تا معرفی آیپد ۷.۸۵ اینچی که با نام iPad Mini شناخته می‌شود، زمان زیادی باقی نمانده است. در همین راستا یک وب‌سایت اکراینی، تصاویر تازه و انحصاری در مورد این محصول منتشر کرده که نشان می‌دهند اپل برای اولین بار آیپد را با بدنه مشکی تولید کرده است. منبع این وب‌سایت بسیار نزدیک به تولیدکننده محصولات اپل در چین است و از آنجایی که این تبلت نیز با شواهد و شایعاتی که پیش‌تر در مورد آیپد‌ مینی منتشر شده بود، مطابقت دارند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Android 4.1 One X, One S
Android 4.1 One X, One S

امروز اچ‌تی‌سی تلفن جدید One X+ خود را معرفی نمود، تلفنی که نسبت به نسخه قبلی دارای پردازنده و باتری قوی‌تر و سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی است. اما تلفن‌های One X و One S چه زمانی به اندروید ۴.۱ بروز می‌شوند؟ اچ‌تی‌سی اعلام کرده که در همین ماه این بروز رسانی منتشر خواهد شد و کاربران این دو تلفن به زودی جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را برروی تلفن خود تجربه خواهند کرد.


ادامه مطلب...
HTC One X +
HTC One X +

بالاخره انتظارها به پایان رسید و

اچ‌تی‌سی

اولین گوشی آبنبات پاستیلی خود را معرفی نمود. دقایقی پیش این شرکت از تلفن هوشمندی پرده‌برداری کرد که بسیاری از مشکلات مدل اصلی خود یعنی One X را برطرف نموده است. One X+ به باتری بزرگتر،  پردازنده قوی‌تر و سیستم‌عامل بروز‌تر مجهز شده است. این گوشی از همان ابتدا با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید -

آبنبات پاستیلی

- و تنها در رنگ سیاه مات عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Xi3
Xi3

یکی از دلایل افت بازار کامپیوتر رومیزی، سبکی و کوچک بودن انواع و اقسام کامپیوترهای قابل حمل مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و همچنین پیشرفت سیستم‌های ابری بوده است. کامپیوترهای سنتی در عین اینکه بزرگ، پر سر و صدا، پر مصرف و سنگین هستند، قیمت پایینی نیز ندارند. اما شرکت Xi3 قصد دارد که نگرش ما را نسبت به کامپیوتر رومیزی تغییر دهد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Intel Clover Trail
Intel Clover Trail Engadget

Clover Trail نسل جدید پردازنده‌های Atom

اینتل

است که قرار است در لپ‌تاپ و تبلت‌های مبتنی بر ویندوز ۸ به کار گرفته شوند. این بدین معناست که به زودی بسیاری از محصولات مبتی بر

ویندوز ۸

با این نسل از پردازنده‌های اینتل وارد بازار خواهند شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
این قطعه کوچک شیشه کوارتز می‌تواند اطلاعات را تا ابد در خود ذخیره کند

مانند هر چیزی در این دنیا، اطلاعات نیز بالاخره روزی می‌میرند. موزیک‌ها، فیلم‌ها، اسناد، فایل‌ها و کامپیوترتان همگی روزی از بین می‌روند. شما نیز انتظار ندارید که اطلاعاتتان جاودانه باشند و تا ابد باقی بمانند... اما اگر می‌توانستیم این کار را بکنیم چه؟!


ادامه مطلب...
ابداع دانشمندان ژاپنی: باتری‌های سدیمی ارزان‌قیمتی که با شکر ساخته می‌شوند

باتری‌های لیتیومی به دلیل کمیاب بودن لیتیوم در طبیعت، قیمت بالایی دارند. اگر جایگزینی برای آنها پیدا شود که هم قیمت کمتر و هم ظرفیت بیشتری داشته باشد، مسلما همه ما را خوشحال خواهد کرد. این مژده را به شما می‌دهیم که دانشمندان ژاپنی توانسته‌اند با استفادده از شکر باتری‌های سدیمی تولید کنند که بسیار ارزان‌تر هستند و در کمال تعجب نسبت‌ به باتری‌های لیتیومی ظرفیت بیشتری نیز دارند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
بروزرسانی رسمی اندروید ۴.۱ برای گلکسی اس ۳ در لهستان ارائه شد

سامسونگ بروزرسانی پرچمدار گوشی‌های خود، گلکسی اس ۳ به اندروید ۴.۱ (آبنیات پاستیلی) را از امروز آغاز کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
 اپرا مینی ۷.۵ برای اندروید و با امکانات تازه منتشر شد

Opera نسخه جدید مرورگر موبایل خود را برای اندروید با نام Opera Mini 7.5 منتشر نمود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
iPad Mini
iPad Mini

تصویر تازه‌ای از آیپد مینی به بیرون درز کرده که شباهت زیادی به اطلاعاتی که پیشتر در مورد این تبلت بدست آمده بود، دارد. هنوز حتی مشخص نیست که اصلا آیپد مینی وجود خارجی داشته باشد یا اپل تمایلی به طراحی و ساخت آیپد در سایز کوچک‌تر از ۹.۷ اینچ داشته باشد. اما با این وجود هر روز شواهد و اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت بدست می‌آید.


ادامه مطلب...
Padfon 2
Padfon 2

اسوس قصد دارد نسل دوم پدفون را در ۲ کنفرانس همزمان و در شهرهای تایپه و میلان معرفی کند. پیش از این اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و قدرت سخت‌افزاری این ابزار هیبریدی وجود نداشت، اما روز گذشته، تصویری از جعبه این محصول به بیرون درز کرد که مشخصات فنی دقیق Padfone 2 بررویش درج شده است.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
تبلت ایرانی DIMO 700
تبلت ایرانی DIMO 700

تبلت DIMO که از آن به عنوان اولین تبلت ایرانی یاد می‌شود طی هفته‌های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، شاید مهم‌ترین عامل آن عبارت کوتاهی باشد که در پشت این تبلت حک شده است "Made in Iran". پاسخ اینکه این تبلت واقعا در ایران تولید شده یا خیر را  تقریبا همه ما می‌دانیم. برای کاربران مسئله مهم این است که عملکرد آن چگونه است، آیا می‌‌تواند نیاز بخشی از بازار را پاسخ دهد، هر چند آن بخش کوچک باشد؟ آیا این تبلت نسبت به عملکردش قیمت مناسبی دارد؟ تمام این سوالات را پس از خواندن این بررسی تخصصی پاسخ خواهید داد. ما در این مقاله قصد داریم تبلت 7 اینچی DIMO 700 را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده و آن را واقعا بررسی نموده بی طرفانه قضاوت کنیم.


ادامه مطلب...
گجت قابل حمل Roku تلویزیون معمولی شما را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند

Roku یک استیک شبیه به حافظه‌های فلش را تولید کرده که به پورت MHL تلویزیون یا نمایشگر متصل می‌شود و آن را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند. به این ترتیب امکان مرور صفحات وب و اجرای نرم‌افزارهای اختصاصی روکو در تلویزیون میسر می‌شود.


ادامه مطلب...
اولین گوشی دنیا با سیستم عامل فایرفاکس طی چند ماه آینده معرفی خواهد شد

فایرفاکس نام سیستم عامل موبایل کمپانی موزیلا خواهد بود که احتمالا در اواخر سال جاری میلادی رسما معرفی خواهد شد. این سیستم عامل که در طراحی آن موارد بسیاری از اندروید گوگل به عاریه گرفته شده برای اولین بار روی یک گوشی ساخت کمپانی ZTE ارائه خواهد گردید. پاسخ به این پرسش که آیا این سیستم عامل می‌تواند موفق باشد یا خیر را باید به آینده و اتفاقات پیش رو سپرد.


ادامه مطلب...
سیکو Astron، اولین ساعت مچی دنیا که در هر نقطه از کره زمین به طور خودکار تنظیم می‌شود

شرکت سیکو ساعتی تمام عیار را ساخته که به مشکلات بسیاری پاسخ داده است. مهندسان این شرکت سیستمی‌ را طراحی کرده‌اند که ساعت به طور خودکار در هر منطقه از کره زمین تنظیم می‌شود و نیازی به تنظیم دستی در این ساعت وجود ندارد. همچنین این ساعت هیچگاه خاموش نمی‌شود و خود را از طریق انرژی خوشیدی شارژ می‌کند.


ادامه مطلب...
Google+
Google+

گوگل دیروز اعداد ارقامی را منتشر کرد که موجب شگفتی بسیاری شد. 400 میلیون نفر عضو شبکه اجتماعی نوپا

گوگل پلاس

شده‌اند و 100 میلیون نفر از آنها در طول ماه در این شبکه فعالیت دارند. این یک موفقیت بزرگ برای گوگل محسوب می‌شود و شاید بتوان آن را پر‌سرعت‌ترین رشد در تعداد اعضای تمامی خدمات تاریخ بشریت دانست.


ادامه مطلب...
Lexar 256GB SD Card
Lexar 256GB SD Card

اگر احساس می‌کنید که عمر کارت‌های حافظه SD به انتهای خود نزدیک شده است، اشتباه می‌کنید. شرکت لکسار(Lexar) کارت حافظه SD جدید خود را امروز معرفی کرد و بار دیگر نشان داد که این نوع از کارت‌های حافظه هنوز می‌توانند نیاز کاربران حرفه‌ای را به خوبی پاسخ‌گو باشند. یکی از موارد مشکل ساز برای فیلم‌بردارن،  حجم بسیار بالای فیلم‌های ذخیره شده و ظرفیت پایین کارت‌های حافظه است. اما با حافظه 256GB جدید لکسار دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Snapseed
Snapseed

گوگل، همچنان به خرید کمپانی‌های کوچک و غالباً موفق ادامه می‌دهد. شرکت‌هایی که با اضافه شدن به این غول جستجو، اعتباری دوچندان برای خود دست و پا می‌کنند و گوگل نیز مجموعه خود را کامل‌تر می‌کند. گوگل به تازگی، شرکت Nik Software را خریداری کرده است. شرکتی که صاحب امتیاز نرم‌افزار قدرتمند ویرایشگر عکس اسنپ‌سید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر خواندن مقاله را ادامه دهید.


ادامه مطلب...
LG Optimus G
LG Optimus G

بالاخره ال‌جی پرچمدار تلفن‌های هوشمند خود را تا یک هفته دیگر وارد بازار می‌کند. Optimus G که تنها ۸.۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد مجهز به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro است که از شبکه‌های 2G/3G/LTE پشتیبانی می‌کند. این تلفن همچنین دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل و ۲ گیگابایت حافظه RAM است، جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...