تکنولوژی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی اس 5گلکسی اس 5طرح مفهمومی
 

سامسونگ روز گذشته سرنخ‌های بسیاری را از محصولات آینده این شرکت و نقشه راه آن‌ها منتشر کرد. این کمپانی حتی تایید کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود استفاده خواهد کرد. حال امروز اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بدست آمده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
Nexus 5Nexus 5
 

این روزها گوگل پنجمین سالگرد تولد اکو سیستم یک میلیاردی‌اش، اندروید را با معرفی Nexus 5 جشن می‌گیرد. پنج سال پیش کسی تصور چنین جشن تولدی را برای اندروید تازه متولد شده تصور نمی‌نمود. اما قدرت بی چون و چرای اژدهای آتشین تکنولوژی و همکاری‌اش با غول‌های مطرح سخت‌افزاری، بازی را به جایی رسانده که می‌توان محصولات نکسوس را به عنوان زنگ خطری برای آغاز سلطه گوگل بر کل بازار اندروید دانست، سلطه‌ای که تنها به بازار سیستم عامل‌ها مربوط نمی‌شود، بلکه بازار سخت‌افزار را نیز تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. چند و چون ماچرا را با صحبت‌هایی که خبرگزاری Verge با سه تن از مردان اصلی تیم اندروید انجام داده است جویا می‌شویم. با ما همراه شوید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
HTC M8HTC M8
 

تصاویر و اطلاعات اولیه مربوط به پرچمدار سال آینده اچ‌تی‌سی با نام M8 فاش شده است. اگر این تصاویر واقعی باشند، از نظر ظاهری M8 شبیه به One است و تنها چند تغییرات جزئی در طراحی آن اعمال شده، اما مشخصات سخت افزاری این تلفن ارتقاء یافته است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
NEW OFFICE IN LONDON 2016NEW OFFICE IN LONDON 2016QUARTZ
 

ساختمان جدید گوگل در لندن در سال 2016 افتتاح خواهد شد. این مجموعه مجهز به استخرهای روباز، یک زمین فوتبال داخلی و یک دیوار صخره نوردی است. علاوه بر این از روی بام سبز (roof garden) این ساختمان می‌توانید قطارهایی را که از ایستگاه Kings Cross به سمت دانشگاه کمبریج و یا مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز در حرکت هستند را نظاره کنید!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
iPad Air فروشiPad Air فروش
 

فروش آیپد ایر از اواخر هفته گذشته آغاز شده و براساس شواهد بدست آمده، به زودی باید منتظر اخبار اپل از ثبت یک رکورد جدید از میزان فروش این محصول در روزهای ابتدایی عرضه آن باشیم. اما براساس اطلاعات آماری که Fiksu منتشر نموده، استقبال مردم از آیپد ایر، پنج برابر آیپد 4 خواهد بود.


ادامه مطلب...