تکنولوژی
نگارش در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
iPad iPad bgr.com
 

پیش از این شایعاتی مبنی بر تجهیز iPad 3 به نمایشگر با رزولوشن فوق العاده بالا٬ منتشر شده بود. اما براساس مدرکی که به تازگی توسط MacRumors منتشر شده٬ به نظر می رسد که نمایشگر iPad 3 واقعا بی نظیر باشد. این مدرک که در آن نمایشگر iPad 3 توسط میکروسکوپ مورد آزمایش قرار گرفته٬ صحت شایعات را تایید می کند. به این ترتیب نمایشگر iPad 3 دارای رزولوشن فوق العاده بالای 2,048x1,536 پیکسل خواهد بود.


ادامه مطلب...
iPhone Free Apps iPhone Free Apps
 

در این مقاله قصد داریم 5 بازی رایگان را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل ندارید آیفون خود را جیلبریک کنید، حداقل چند بازی جذاب بر روی آن داشته باشید. نحوه ساخت اکانت و نصب بازی های رایگان را در این لینک می توانید مشاهده کنید. بازی های رایگانی که در ادامه مشاهده می کنید هم از نوع فکری هستند مانند Temple Run، هم از نوع تیمی مانند Tic Tac Toe و هم از نوع مسابقه ای مانند Off The Leash. پس آنها را از دست ندهید.


ادامه مطلب...
El Diablo Restaurant El Diablo Restaurant http://www.odditycentral.com
 

نظر شما راجع به طعم همبرگر ذغالی چیست؟ پیتزای معمولی را بیشتر می‌پسندید یا پیتزا سنگی؟ اگر کسی کباب آتشفشانی را به شما پیشنهاد دهد چطور؟ در یکی از جزایر اسپانیا با نام لانزاروته رستورانی وجود دارد که غذا های خود را توسط حرارت تولید شده از فعالیت های آتشفشانی در زیر زمین که از درون حفره‌هایی روی سطح زمین بیرون می‌زنند درست می کند، این رستوران که توسط Cesar Manrique ساخته شده است یکی از جاذبه های توریستی اسپانیا محسوب می‌شود.


ادامه مطلب...
Apple Count Down Apple Count Down
 

اپل شمارش خود را برای رسیدن به 25 میلیارد دانلود نرم افزار آغاز کرده است. برنامه ها به سرعت در حال دانلود شدن هستند و کسی که از سایت اپل برنامه 25 میلیاردم را دانلود کند برنده کارت هدیه 10 هزار دلاری اپل خواهد بود . سال گذشته این جایزه نصیب خانمی شد که در ابتدا آن را رد کرد. چراکه نه آیفون داشت و نه آیپاد و نه برنامه ای از آیتیونز دانلود کرده بود. بد نیست ماجرای این برنده خوش شانس را در این لینک مطالعه کنید. امسال این جایزه نصیب چه کسی خواهد شد؟


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
لوگو جدید ویندوز 8 لوگو جدید ویندوز 8
 

مایکروسافت رسما تایید کرد که لوگوی ویندوز را تغییر داده و آن را با رابط کاربری مترو ویندوز 8 هماهنگ کرده است. در ویندوز 8 دیگر خبری از لوگوی پرچم شکل پنجره ها نخواهد بود. لوگوی جدید ویندوز که در نسخه 8 این سیستم عامل استفاده خواهد شد بصورت صاف و هماهنگ با مترو طراحی شده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
اینفوگرافیک: دنیا بدون ویکیپدیا اینفوگرافیک: دنیا بدون ویکیپدیا
 

شاید شما هم در مورد قوانین جدید SOPA و PIPA شنیده باشید، چند وقت پیش ویکیپدیا و چندین وب سایت مطرح دیگر در اعتراض به قانون SOPA و PIPA سایت خود را برای مدتی تعطیل کردند. این ۲ قانون در راستای حفظ کپی رایت و با هدف جلوگیری از دزدی آنلاین موسیقی و فیلم شکل گرفته اند. در ادامه اینفوگرافیک مربوط به این دو قانون و مشکلات بسیار بزرگی که برای وب سایت های ارزشمندی همچون ویکیپدیا ایجاد خواهند کرد را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Logitech Mouse Logitech Mouse
 

ما در دنیایی زندگی می کنیم که محصولات لمسی در آن کاربرد زیادی پیدا کرده اند. لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و بسیاری از لوازمی که همه روزه استفاده می کنیم مجهز به صفحه های لمسی هستند. به همین دلیل ما به این تکنولوژی به شدت عادت کرده ایم. نظر شما در مورد استفاده از ماوس های لمسی و زیبا چیست؟ لاجیتک بر این باور است که کاربران از ماوس های لمسی استقبال می کنند. به همین دلیل ماوس لمسی و بدون دکمه M600 را برای طرفدارنش معرفی کرده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Windows 7 Calculator Windows 7 Calculator

برخی از نرم افزارهای همیشگی ویندوز مانند Calculator در ویندوز 7 دستخوش تغییرات زیادی شده اند. اما کمتر کسی متوجه تغییرات و امکانات جدید ماشین حساب داخلی ویندوز 7 می شود. مایکروسافت امکانات بسیار کاربردی و جذابی را به این نرم افزار اضافه کرده است تا نیاز کاربران به ابزارهای متفرقه را مرتفع کند. در این مقاله 5 قابلیت جدید و جذاب ماشین حساب ویندوز 7 را معرفی می کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ورزش در 20 دقیقه ورزش در 20 دقیقه

به نظر می رسد یکی از مهمترین دلایلی که مردم در ورزش کردن تنبلی می کنند مدت زمان مورد نیاز برای آن است. اما نتیجه جدیدترین تحقیقات Journal Physiology نشان می دهد که انسان با 20 دقیقه ورزش صحیح در روز نیز می تواند  روی فرم بماند. البته روش ورزش در 20 دقیقه کمی متفاوت است که در ادامه آن را شرح می دهیم.


ادامه مطلب...
Apple vs Motorola Apple vs Motorola

اپل در دادگاه تشکیل شده در آلمان که برای رسیدگی به شکایت این شرکت بر علیه موتورلا برگزار گردید، برنده شد و ممکن است فروش بعضی از تلفن های هوشمند موتورولا که از اسلاید برای باز شدن قفل استفاده می کنند برای همیشه در بازار آلمان متوقف شود. آن دسته از تلفن های موتورولا که برای باز شدن قفل گوشی از لمس دست و حرکت سریع به کنار گوشی استفاده می کنند، مورد خطاب رای دادگاه قرار می گیرند.


ادامه مطلب...
UCTV Prime UCTV Prime

تعداد زیادی از مراکز آموزشی و بعضا دانشگاهی در سایت یوتیوب کانال اختصاصی دارند ولی بنا بر ادعای دانشگاه کالیفرنیا، این دانشگاه اولین شبکه تلویزیون اینترنتی اصلی و واقعی به نام UCTV Prime را در بین تمامی دانشگاه های جهان راه‌اندازی کرده است. قرار است در این کانال ویدیوهای مستند و علمی تحقیقاتی در شاخه هایی همچون کنجکاوی، کشفیات، ابداعات، تخصص و خلاقیت پخش شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
LG X3 Benchmark LG X3 Benchmark
 

در اوایل هفته، مشخصات فنی تلفن جدید ال جی که قرار است در نمایشگاه MWC به نمایش عموم درآید به بیرون درز کرد. LG X3 قرار است دارای پردازنده قدرتمند و پرسر و صدای Tegra 3 باشد. حال امروز نتیجه آزمایش قدرت و بازده این تلفن فاش شده که حاکی از اختلاف قدرت آن نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی مانند Galaxy Nexus و Galaxy Tab است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HTC Ville / HTC One S HTC Ville / HTC One S
 

لیست تلفن های هوشمندی که HTC قصد دارد در نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا به نمایش عموم درآورد٬ نشان می دهد که تلفن چهار هسته ای HTC که با نام های رمز HTC Edge و HTC Endeavor پیشتر اطلاعاتی در مورد آنها به بیرون درز کرده بود٬ قرار است با نام HTC One X در MWC به نمایش درآید. تلفن دیگر HTC که در کنار HTC One X قرار خواهد گرفت٬ همان تلفن زیبای دو هسته ای HTC Ville است که در نهایت با نام HTC One S وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Business Tablets Business Tablets
 

اگر برای حضور در جلسات کاری به ابزاری چشمگیر و سبک فکر می کنید، اگر مایلید تا موفقیت تجاری و کاری بیشتری را برای خود و شرکتتان رقم بزنید، اگر دوست دارید که در فاصله جلسات نفسی کشیده نامه های الکترونیکی تان را چک کرده و یا لبی به بازی تر کنید، انتخاب یک تبلت مناسب برای ‌Business دشواری نیست، کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Windows 8 Magnifier Windows 8 Magnifier
 

قرار است پس از انتشار نسخه آزمایشی عمومی ویندوز 8 در اواخر این ماه، نسخه های بهبود یافته ابزارهای سخنگو (Narrator) و بزرگ نما (Magnifier) نیز معرفی شوند. این دو قابلیت که در نسخه های قبلی ویندوز نیز وجود داشته اند٬ به عنوان دو ابزار کلیدی برای آسان سازی دسترسی در تبلت های ویندوز ۸ استفاده خواهند شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Motorola Medfiled Powered Phone Motorola Medfiled Powered Phone
 

اطلاعات مربوط به تلفن جدید اندرویدی موتورولا به بیرون درز کرد٬ براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن مجهز به سیستم عامل اندروید ۴ و پردازنده تازه وارد اینتل برای ابزارهای موبایل یعنی Medfiled است. دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن شبیه Droid Razer و یا Droid 4 است که هر دو به تازگی وارد بازار جهانی شده اند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Samsung O Table Samsung O Table
 

شاید تصور می کنید که سامسونگ تنها در برروی تولید ابزارهای موبایل مانند تلفن هوشمند و تبلت ها تمرکز کرده است اما این شرکت برروی تولید لوازم خانگی و طراحی برخی کالاهای خاص مانند اجاق گاز متحرک و زیبای O Table نیز فعالیت می کنید. آشپزی با این وسیله جذاب بیشتر شبیه به بازی می ماند. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد این طرح مفهومی را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Zero Gravity Roller Coaster Zero Gravity Roller Coaster
 

در چند سال اخیر مهندسان توانسته‌اند با استفاده از انواع و اقسام تکنولوژی های روز دنیا هیجان و ترس شگفت انگیزی را به دنیای رولرکوسترها وارد کنند. هیجانی که شاید تجربه آن، فراموش نشدنی ترین لحظه زندگی هر انسانی را رقم بزند. استدیوی طراحی BRC Imagination Arts، واقع در کالیفورنیای جنوبی، طرحی از ترن هوایی معرفی کرده است که شبیه هیچ یک از ترن های دیگر نیست. قرار است استفاده کنندگان از این ترن برای مدت هشت ثانیه بی وزنی واقعی را تجربه کنند، حالتی که فضانوردان می‌توانند آن را بارها در فضا یا محیط های شبیه سازی شده آزمایشگاه‌ها تجربه کنند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Galaxy Tab 2 Galaxy Tab 2
 

گستره سایز تبلت های سامسونگ وسیع است و برای هر سلیقه و کاربردی یک سایز وجود دارد. از تلفن تبلت ۵.۵ اینچ گلکسی نوت گرفته تا تبلت های 7 و 8 و 9 و 10.1 گلکسی تب هرچه که مدنظرتان باشد را می توانید در محصولات سامسونگ بیابید. این بار نیز سامسونگ تبلت جدید خود را در سایز 7 اینچ ولی قدرتمند تر از مدل پیشین معرفی کرده است. این تبلت جذاب که Galaxy Tab 2 نام گذاری شده مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0، پردازنده دو هسته ای با سرعت 1GHz و همچنین 1 گیگابایت حافظه RAM می باشد. Galaxy Tab 2 اولین تبلت سامسونگ است که مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی (4.0) می باشد. در ادامه مشخصات کامل تر این تبلت را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز lifehacker.com
 

اگر مایلید تا ابزارهای داخلی سیستم عامل خود را تقویت کنید و امور قابل اجرا با رایانه تان را به مراتب راحت، کارا و حرفه ای تر از همیشه انجام دهید، شاید بد نباشد برخی از این برنامه های معرفی شده در این مقاله را دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید. این برنامه ها نه تنها کارهای معمول و مشکلات همیشگی بسیاری از کاربران پر مشغله را حل می کنند، بلکه دریچه ای تازه از تجربه زندگی دیجیتال را به ما خواهند بخشید، مطمئناً به امتحانش می ارزد!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Microsoft Office 15 Microsoft Office 15
 

مایکروسافت به تازگی از ظاهر جدید بسته نرم افزاری آفیس 15 که با رابط کاربری مترو ویندوز 8 سازگار است، پرده برداری نمود. این شرکت اخیرا اطلاعاتی در مورد ویندوز 8 و نحوه اجرای آن برروی پردازنده های ARM منتشر کرده بود که در کنار آن تصاویری از نسخه آزمایشی Office 15 و برنامه های Word، Excel، PowerPoint و OneNote را به نمایش گذاشت. در صورت تمایل می توانید به فیلم ویدئویی مربوطه نگاهی بیاندازید.


ادامه مطلب...
Docomo Docomo
 

مترجم تلفنی Docomo یک سرویس جدید مبتنی بر Cloud است. در این سرویس می توانید با هر شخصی در هر نقطه از جهان که زبان شما را متوجه نمی شود، صحبت کنید. در واقع جملاتی که بین دو نفر رد و بدل می شود توسط یک سیستم ترجمه که در بین خطوط ارتباطی دو نفر قرار گرفته، تفسیر شده و به زبان قابل فهم برای طرف مقابل ارسال می شود. البته این سرویس در حال حاضر تنها برای سه زبان چینی، کره ای و ژاپنی در حال آماده سازی است. در ادامه مشخصات کامل تری از این مترجم لحظه ای مبتنی بر کلاود را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
مارک زوکربرگ مدیرعامل و موسس فیس بوک مارک زوکربرگ مدیرعامل و موسس فیس بوک
 

به نظر شما فیسبوک به موسس و مدیر عامل خود سالیانه چقدر دستمزد و پاداش می‌دهد؟ دستمزد سالیانه مدیر ارشد مالی، مدیر ارشد فنی، مدیر عامل، معاون و مشاورهای عمومی در فیسبوک به چه میزان است؟ قرار است در این مقاله دستمزد سالیانه این افراد را برای شما بازگو کنیم.


ادامه مطلب...
تلفن هوشمند شارپ Aquos 104SH تلفن هوشمند شارپ Aquos 104SH
 

شارپ تلفن Aquos 104SH را که مجهز به نسخه 4 سیستم عامل اندورید است تا یک ماه دیگر وارد بازار ژاپن می کند. این تلفن ژاپنی تنها 8.7 میلی متر ضخامت دارد و مجهز به پردازنده قدرتمند دو هسته ای با سرعت 1.5GHz و دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی است. درادامه توضیحات بیشتر و مشخصات فنی Aquos 104SH را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
Telsa Model X Telsa Model X
 

خودروهای الکتریکی که تاکنون عرضه شده اند، قدرت بالا یا ظاهر لوکسی نداشته و به همین دلیل مورد توجه و استقبال مردم قرار نمی گرفتند. اما این بار کمپانی Telsa خودروی لوکس الکتریکی خود را با نام Model X عرضه کرده تا بتواند نظر طرفدارانش را بیشتر به خود جلب کند. این خودروی جذاب ظاهری بین مینی ون و SUV داشته و درب آن به سمت بالا باز می شود. برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات Telsa Model X ادامه مطلب را مطالعه کنید.


ادامه مطلب...
توصیه های حرفه ای برای مردم عادی توصیه های حرفه ای برای مردم عادی lifehacker.com
 

دوربین های عکاسی همانقدر توانا هستند که صاحبانشان تخصص دارند، اما اگر بخواهید عکس های فوق العاده بگیرید نیازی به طی نمودن دوره های آموزشی پیشرفته ندارید. در ادامه 5 توصیه مهم و ارزشمند عکاسی را آموزش خواهیم داد که با بکارگیری آنها می توانید آثار شگفت انگیزی خلق کنید. این راهنما برای افرادی که با دوربین معمولی موبایل خود عکاسی می کنند تا عکاسان مبتدی که از دوربین های DSLR استفاده می کنند، کاربرد دارد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HTC Endeavor HTC Endeavor
 

براساس اطلاعاتی که توسط Pocketnow منتشر شده، HTC نام رمز اولین تلفن 4 هسته ای خود را از HTC Edge به HTC Endeavor تغییر داده است. گل سرسبد تلفن های اچ تی سی مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p می باشد. شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده تایوانی قرار است Endeavor را در MWC 2012 به نمایش در آورد. مشخصات فنی احتمالی HTC Endeavor را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HDTV Wrong Picture HDTV Wrong Picture
 

تعریف شما از کیفیت تصویر مناسب در تلویزیون چیست؟ در واقع تصویر تلویزیون باید چه معیار و ویژگی هایی داشته باشد تا از نظر شما مناسب باشد؟ بیشتر کاربران تصور می کنند تلویزیون هایی که رنگ تصویر آنها اشباع شده و کنتراست بیش از حدی دارند، کیفیت تصویر بهتری دارند. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کیفیت تصویر مناسب را از نامناسب تشخیص دهید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
LG Fantasy LG Fantasy
 

یک تلفن هوشمند دیگر به لیست تلفن های مجهز به ویندوز فون 7 اضافه می شود، تلفن هوشمند LG Fantasy که احتمالا با مدل E740 وارد بازار خواهد شد دارای صفحه نمایش 4 اینچ بسیار روشن است که از فناوری نمایشگر های ال جی موسوم به Nova بهره می برد. جزئیات بیشتر این تلفن  که انتظار می رود در نمایشگاه MWC 2012 به نمایش عموم درآید را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ویندوز 8 ویندوز 8
 

مایکروسافت آماده است تا در اواخر این ماه در یک کنفرانس اختصاصی از نسخه پیش نمایش مخصوص مصرف کننده سیستم عامل ویندوز 8 پرده‌برداری کند. این سیستم عامل به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سیستم عاملی که نه تنها برای کامپیوترهای شخصی، بلکه برای رقابت تنگاتنگ با آیپد اپل در دنیای تبلت‌ها ساخته شده است. در این مقاله تلاش داریم شما را از آنچه که تا به حال از ویندوز 8 می‌دانیم آگاه کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Acer CloudMobile Acer CloudMobile
 

ایسر اعلام کرده که تلفن تازه هوشمند اندرویدی این شرکت که CloudMobile نام گذاری شده، برنده جایزه معتبر طراحی یعنی IF Design Award 2012 شده است. ظاهر تلفن هوشمند ایسر متفاوت و خاص است و انتظار می رود این تلفن در نمایشگاه MWC 2012 که در همین ماه در بارسلونا برگزار خواهد شد، رونمایی شود. در ادامه مشخصات فنی CloudMobile را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Chrome for android Chrome for android
 

همانطور که می دانید مرورگر کروم مخصوص اندورید عرضه شده است. این مرورگر برخی از ویژگی های نسخه رو میزی را دارد و کاربران اندروید می توانند مرورگر PC خود را با مرورگر اندروید خود سینک کنند. در ادامه مشخصات و ویژگی های مرورگر کروم مخصوص دستگاه های اندرویدی را بررسی خواهیم کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
ریموت کنترل لمسی صوتی سامسونگ ریموت کنترل لمسی صوتی سامسونگ
 

سامسونگ الکترونیک به تازگی ریموت کنترلی را ابداع کرده که دارای صفحه لمسی و توانایی تشخیص صدا و ارسال دستورات صوتی است. قرار است نسل جدید کنترل از راه دور سامسونگ در سال جاری میلادی به عنوان یکی از تجهیزات جانبی تلویزیون های هوشمند سامسونگ ارائه شوند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
AMD AMD
 

به تازگی گزارشگر سی نت با جان تیلر (John Taylor) مدیر بخش بازاریابی محصولات و نرم افزارهای مورد علاقه کاربران در شرکت AMD پیرامون استراتژی های پیش روی این تولید کننده پردازنده برای گوشی های هوشمند و تبلت های ویندوز 8 مصاحبه جالبی را ترتیب داده است. اگر به موضوع سخت افزار علاقمند هستید مطالعه این مصاحبه مختصر را از دست ندهید!


ادامه مطلب...
HTC Android 4 HTC Android 4

تلفن هوشمند جدید اچ تی سی که به سیستم عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی مجهز است با ظاهر کاملا جذاب و مشخصات فنی نسبتا قوی در راه است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش AMOLED و پردازنده دو هسته ای است. هنوز نام این گوشی فاش نشده است اما از آنجایی که طراحی پشت گوشی یادآور تلفن Incredible می باشد ممکن است این تلفن با نام 3 HTC Droid Incredible و یا Incredible 2 وارد بازار شود. جزئیات بیشتر و مشخصات فنی این تلفن اندرویدی را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Siri Siri

این مقاله به قلم داگ کیتلاس (Dag Kittlaus) یکی از موسسان و از اعضای هیئت مدیره Siri نگاشته شده است. شرکتی که در سال 2010 به دلیل عرضه موفقیت آمیز برنامه سخنگو که در حال حاضر در برخی از محصولات اپل بکار گرفته می شود، توسط کمپانی اپل خریداری شد. مطمئناً مطالعه این مقاله جذابیت های خاص خود را برای علاقمندان فناوری خواهد داشت.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
بلندترین آسمان خراش جهان در دریای خزر و جنوب غربی باکو بلندترین آسمان خراش جهان در دریای خزر و جنوب غربی باکو gizmodo.com

بلندترین برج جهان، Kingdom Tower را فراموش کنید، برج 189 طبقه آذربایجان قرار است از برج پادشاهی عربستان نیز بلند تر باشد. برج آذربایجان در کشور آذربایجان و در دریاچه خزر با معماری بسیار خاصی بنا خواهد شد. جزئیات بیشتر و تصاویر مربوط به این بنای فوق العاده را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Storage - Google Drive Storage - Google Drive Slashgear.com

شواهد نشان می دهند که گوگل در حال آماده سازی سرویس جدید خود برای ذخیره سازی اطلاعات کاربران در فضای آنلاین است. سرویس جدید گوگل که Google Drive نامیده می شود برای رقابت با سرویس iCloud اپل و Dropbox وارد میدان می شود. این سرویس که بصورت رایگان و پولی برای کاربران عادی و اداری منتشر خواهد شد، فضای لازم برای ذخیره سازی اطلاعات شامل: اسناد، تصاویر، ویدیوها و فایل های دیگر کاربران را محیا می کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
NEC-Casio N-04D NEC-Casio N-04D

چند وقتی است که دو برند مطرح ژاپنی یعنی کاسیو و ان ابی سی مشترکا در زمینه تولید ابزارهای موبایل از جمله تلفن های همراه همکاری می کنند. در حال حاضر محصولات NEC-Casio معمولا تنها برای بازار ژاپن تولید می گردند. روز گذشته NEC-Casio تلفن هوشمند زیبایی را معرفی کرد که مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی نیز دارد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
 Shanghai Tower Shanghai Tower

در سال 2014 میلادی دیگر بلندترین ساختمان جهان که به برج خلیفه مشهور است صاحب سریعترین آسانسور دنیا نخواهد بود چون قرار است سریعترین آسانسور جهان در ساختمانی به بلندی 623 متر و با 128 طبقه در شانگهای چین نصب شود. این آسانسور که به شکل فشنگ طراحی شده و با سرعتی در حد یک خودرو حرکت می کند قرار است توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن ساخته شود.


ادامه مطلب...