تکنولوژی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط رامتین

 

بلندترین برج ماژولار دنیا در نیویورک ساخته می‌شود
 

چندی پیش در زومیت خبری در مورد بلندترین ساختمان دنیا که قرار است ظرف مدت 90 روز در شهر چانگشای چین ساخته شود، منتشر کردیم. چنین سرعت ساخت باورنکردنی با استفاده از قطعات پیش‌ساخته ممکن می‌شود. در این روش ماژول‌ها یا قطعات پیش‌ساخته در محل ساخت به سرعت سرهم شده و مراحل تکمیلی انجام می‌شود. به چنین ساختمان‌هایی "ساختمان ماژولار" می‌گویند که اشاره به ماژول‌های از پیش آماده شده برای ساخت آن دارد. قرار است در شهر نیویورک هم ساختمان ماژولی بسیار بلندی ساخته شود


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط رامتین

 

با قابلیت‌های S Pen، قلم دیجیتال گلکسی نوت‌ها آشنا شویم
 

فبلت محبوب سامسونگ یا گلکسی نوت 2 یکی از بهترین‌های بازار است و موفقیت زیادی کسب کرده است. کاربران و منتقدین نیز نظر مثبتی در مورد آن دارند. این فبلت علاوه بر آنکه مثل یک گوشی به راحتی قابل حمل است، مزایای یک تبلت را هم در خود جمع کرده و با برخورداری از صفحه نمایش 5.5 اینچی و سخت‌افزار قدرتمند مورد توجه همگان قرار گرفته است. علاوه بر فبلت گلکسی نوت 2، تبلت گلکسی نوت 10.1 نیز مجهز به S-Pen است، یکی از بارزترین نقاط قوت این دو محصول در قلم نوری با کیفیتی آنها است که به بهترین شکل طراحی و با نرم‌افزارها به خوبی هماهنگ شده است. در ادامه به بررسی S Pen و قابلیت‌های آن می‌پردازیم تا نقش مهم آن در موفقیت گلکسی نوت 2 و گلکسی نوت 10.1 را روشن کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط رامتین

 

تعداد کاربران فعال ماهانه توئیتر به 200 میلیون نفر رسید
 

توئیتر رسیدن تعداد کاربران فعال خود به 200 میلیون نفر را جشن می‌گیرد. شاید در مقایسه با فیسبوک این تعداد آنچنان هم زیاد به نظر نرسد ولی بی‌شک این موضوع موفقیت مهمی برای این شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ محسوب می‌گردد.


ادامه مطلب...