تکنولوژی
نگارش در تاريخ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی S4 اکتیو آشکار شد: نسخه ضد آب و ضد گرد غبار گلکسی S4

چند وقتی است که شایعات پیرامون نسخه ضد آب و ضد گرد و غبار گلکسی اس 4 به گوش می‌رسد و حالا وب سایت جی‌اس‌ام آرنا اطلاعاتی بدست آورده که نشان می‌دهد، فاصله زیادی تا معرفی این محصول نداریم. براساس تصاویر که از این تلفن به بیرون درز کرده می‌توان متوجه تغییرات ظاهری بسیار زیاد در نسخه اکتیو S4 شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی
گلکسی

سم-موبایل ادعا می‌کند که امروز اطلاعات تازه‌ای در رابطه با نسل بعدی فبلت سامسونگ به دست آورده است. براساس گزارش این بنگاه شایعه پراکنی، گلکسی نوت 3 مجهز به قابلیت‌های خاص و تازه‌ای است که موجب استقبال بی سابقه کاربران و فروش آسان این ابزار می‌گردد! این تلفن مجهز به صفحه نمایش 5.99 اینچ از نوع AMOLED و با رزولوشن 1080p است و علاوه بر آن از CPU و GPU فوق‌العاده سریعی بهره می‌برد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, توسط رامتین
لباسی که می‌توان 100 روز بدون شستشو یا اتو کشی از آن استفاده کرد

یکی از دغدغه‌های مردان و زنان، شستشو لباس و پس از آن اتو کشی آنها است، کاری که برای هیچ‌کس خوشایند نیست ! حال محققان شرکت امریکایی Wool & Prince مدعی‌اند که موفق به تولید لباس مردانه‌ای شده‌اند که دیگر نیازی به شستشو و اتو کشی ندارد و زندگی را برای مردان تنبل، دوست‌داشتنی و راحت می‌کند!


ادامه مطلب...
ال جی تلویزیون 55 اینچ منحنی شکل OLED خود را با قیمت 13500 دلار وارد بازار کره می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید کره‌ای‌ها اوایل امسال (میلادی) در نمایشگاه CES از تلویزیون‌های OLED منحنی شکل خود پرده برداری کردند. حال ال‌جی پیش فروش این تلویزیون‌ها را در کره و با قیمت 13,500 دلار آغاز نموده است. تلویزیون 55EA9800 ال‌جی تنها 4.3 میلی‌متر ضخامت و 16 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از جنس فیبر-کربن است.


ادامه مطلب...
Galaxy Note 3
Galaxy Note 3

همزمان با عرضه تلفن گلکسی اس 4 در برخی از نقاط دنیا، شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت 3 نیز آغاز شده است. براساس گزارش سم-موبایل، گلکسی نوت 3 از یک صفحه نمایش 5.99 اینچ فول-اچ‌دی، پردازنده Exynos 5410 Octa و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.


ادامه مطلب...