تکنولوژی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HTC Ville / HTC One S HTC Ville / HTC One S
 

لیست تلفن های هوشمندی که HTC قصد دارد در نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا به نمایش عموم درآورد٬ نشان می دهد که تلفن چهار هسته ای HTC که با نام های رمز HTC Edge و HTC Endeavor پیشتر اطلاعاتی در مورد آنها به بیرون درز کرده بود٬ قرار است با نام HTC One X در MWC به نمایش درآید. تلفن دیگر HTC که در کنار HTC One X قرار خواهد گرفت٬ همان تلفن زیبای دو هسته ای HTC Ville است که در نهایت با نام HTC One S وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Motorola Medfiled Powered Phone Motorola Medfiled Powered Phone
 

اطلاعات مربوط به تلفن جدید اندرویدی موتورولا به بیرون درز کرد٬ براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن مجهز به سیستم عامل اندروید ۴ و پردازنده تازه وارد اینتل برای ابزارهای موبایل یعنی Medfiled است. دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن شبیه Droid Razer و یا Droid 4 است که هر دو به تازگی وارد بازار جهانی شده اند.


ادامه مطلب...
تلفن هوشمند شارپ Aquos 104SH تلفن هوشمند شارپ Aquos 104SH
 

شارپ تلفن Aquos 104SH را که مجهز به نسخه 4 سیستم عامل اندورید است تا یک ماه دیگر وارد بازار ژاپن می کند. این تلفن ژاپنی تنها 8.7 میلی متر ضخامت دارد و مجهز به پردازنده قدرتمند دو هسته ای با سرعت 1.5GHz و دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی است. درادامه توضیحات بیشتر و مشخصات فنی Aquos 104SH را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HTC Endeavor HTC Endeavor
 

براساس اطلاعاتی که توسط Pocketnow منتشر شده، HTC نام رمز اولین تلفن 4 هسته ای خود را از HTC Edge به HTC Endeavor تغییر داده است. گل سرسبد تلفن های اچ تی سی مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p می باشد. شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده تایوانی قرار است Endeavor را در MWC 2012 به نمایش در آورد. مشخصات فنی احتمالی HTC Endeavor را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
LG Fantasy LG Fantasy
 

یک تلفن هوشمند دیگر به لیست تلفن های مجهز به ویندوز فون 7 اضافه می شود، تلفن هوشمند LG Fantasy که احتمالا با مدل E740 وارد بازار خواهد شد دارای صفحه نمایش 4 اینچ بسیار روشن است که از فناوری نمایشگر های ال جی موسوم به Nova بهره می برد. جزئیات بیشتر این تلفن  که انتظار می رود در نمایشگاه MWC 2012 به نمایش عموم درآید را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Acer CloudMobile Acer CloudMobile
 

ایسر اعلام کرده که تلفن تازه هوشمند اندرویدی این شرکت که CloudMobile نام گذاری شده، برنده جایزه معتبر طراحی یعنی IF Design Award 2012 شده است. ظاهر تلفن هوشمند ایسر متفاوت و خاص است و انتظار می رود این تلفن در نمایشگاه MWC 2012 که در همین ماه در بارسلونا برگزار خواهد شد، رونمایی شود. در ادامه مشخصات فنی CloudMobile را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
HTC Android 4 HTC Android 4

تلفن هوشمند جدید اچ تی سی که به سیستم عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی مجهز است با ظاهر کاملا جذاب و مشخصات فنی نسبتا قوی در راه است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش AMOLED و پردازنده دو هسته ای است. هنوز نام این گوشی فاش نشده است اما از آنجایی که طراحی پشت گوشی یادآور تلفن Incredible می باشد ممکن است این تلفن با نام 3 HTC Droid Incredible و یا Incredible 2 وارد بازار شود. جزئیات بیشتر و مشخصات فنی این تلفن اندرویدی را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Siri Siri

این مقاله به قلم داگ کیتلاس (Dag Kittlaus) یکی از موسسان و از اعضای هیئت مدیره Siri نگاشته شده است. شرکتی که در سال 2010 به دلیل عرضه موفقیت آمیز برنامه سخنگو که در حال حاضر در برخی از محصولات اپل بکار گرفته می شود، توسط کمپانی اپل خریداری شد. مطمئناً مطالعه این مقاله جذابیت های خاص خود را برای علاقمندان فناوری خواهد داشت.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
NEC-Casio N-04D NEC-Casio N-04D

چند وقتی است که دو برند مطرح ژاپنی یعنی کاسیو و ان ابی سی مشترکا در زمینه تولید ابزارهای موبایل از جمله تلفن های همراه همکاری می کنند. در حال حاضر محصولات NEC-Casio معمولا تنها برای بازار ژاپن تولید می گردند. روز گذشته NEC-Casio تلفن هوشمند زیبایی را معرفی کرد که مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی نیز دارد.


ادامه مطلب...
App Locker App Locker
 

اگر امنیت هر یک از برنامه های نصب شده بر روی آیفون برای شما اهمیت ویژه ای دارد و قصد دارید آیفون خود را به یک دستگاه شخصی با امنیت بالا تبدیل کنید، برنامه AppLocker را بر روی گوشی خود نصب نمایید. با نصب این برنامه می توانید هر یک از App های مورد نیاز خود را رمز گذاری کرده و اجازه دیده شدن SMS ها، لیست تماس، عکس ها و ... را به سایرین ندهد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
مصرف باتری در اندروید مصرف باتری در اندروید
 

اغلب تلفن های هوشمند اندرویدی در اجرای امور روزمره حدود پنج ساعت و نیم روشن می مانند. تبلت های اندرویدی نیز در شرایط مشابه حدود شش ساعت و نیم دوام می آورند. اما این زمان برای استفاده یک روز کاری کافی نیست و کاربر مجبور است تلفن و یا تبلت خود را در طول روز شارژ کند و یا در میانه راه کارش را نیمه کاره رها کند. ما در ادامه 10 توصیه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه بالا بردن طول عمر باتری ابزارهای اندرویدی آموزش خواهیم داد که به شما کمک می کند بدون صرف هزینه برای باتری های کمکی و بدون نیاز به شارژ مجدد، ابزار اندرویدی خود را بیشتر روشن نگه دارید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
HTC HD2 HTC HD2
 

بی شک در گذشته افتخار آمیز شرکت HTC، آنچه که مانند الماس می‌درخشد و یادآور خاطرات شیرینی برای کاربرانش می باشد تلفن هوشمند HD2 است. تلفن هوشمندی که پایه و اساس طراحی سیل عظیمی از گوشی های هوشمند امروزی گردید. تعداد زیادی از تلفن‌های هوشمند امروزی که با پردازنده‌های بهتر، طراحی‌های زیباتر وارد بازار می شوند، وامدار این خلاقیت و نوآوری تکرار ناشدنی HTC هستند. قرار است در این مقاله یادی از گذشته‌هایی کنیم که به لطف HTC HD2 خاطرات خوشی از آن در ذهنمان نقش بسته است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
گلکسی نوت سامسونگ گلکسی نوت سامسونگ
 

فروش گوشی جدید چشم بادامی ها، سامسونگ گلکسی نوت (Galaxy Note) آغاز شده است. این ابزار الکترونیکی که قدری بزرگتر از گوشی های هوشمند و کمی کوچکتر از تبلت های موجود است به اعتقاد کارشناسان، با چالش های جدی در ترغیب خریداران مواجه است. مسائله اصلی این است که Galaxy Note تلفن هوشمند است و یا یک تبلت کوچک؟ شاید هیچ کدام


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Mobile Buying Guide Mobile Buying Guide
 

اخیرا گوشی های موبایل جذابی وارد بازار شده اند. ولی کیفیت همه این گوشی ها قابل قبول نیست. گوشی های موبایل می توانند فقط وسیله ای برای تماس های تلفنی باشند و یا بسیاری از نیازهای شما به کامپیوتر  را مرتفع کنند. در این مقاله، مواردی که پیش از خرید موبایل می بایست در نظر بگیرید را آموزش می دهیم تا بتوانید با توجه به هزینه ای که برای خرید گوشی در نظر دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
گلکسی اس 2 مجهز به محافظ گوریلا است گلکسی اس 2 مجهز به محافظ گوریلا است
 

پس از آنکه مرحوم استیو جابز دوست داشتنی از Gorilla Glass محصول شرکت کورنینگ (Corning) به عنوان صفحه نمایش گوشی های آیفون استفاده کرد، نه تنها بر اعتبار جهانی این شرکت افزوده شد که خیلی ها برای نخستین بار با آن آشنا شدند! درست بعد از این رویداد بود که تقریباً تمامی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند همکاری خود را با کورنینگ آغاز کردند.


ادامه مطلب...
HTC Ville HTC Ville ePrice
 

با نزدیک شدن به نمایشگاه تخصصی موبایل یعنی MWC 2012 بارسلونا، اطلاعات بیشتری از محصولات شرکت های مختلف که قرار است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند به بیرون درز می کند. روز گذشته نیز جزئیات کامل تلفن جدید HTC Ville در فضای مجازی منتشر شد. این تلفن اندرویدی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن qHD و دوربین 8 مگاپیکسلی است. جزئیات کامل را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

Galaxy

امروز صبح شایعات جدیدی در مورد تلفن پرسر و صدای سامسونگ یعنی Galaxy S III در فضای مجازی منتشر شده است که در راستای همان شایعات قبلی مبنی بر عدم نمایش Galaxy S III در نمایشگاه MWC بارسلونا است. براساس اعلام خبرگذاری کره ای ETNews، سامسونگ این تلفن را در ماه می و در یک مراسم جداگانه معرفی خواهد کرد. براساس این گزارش Galaxy S III تنها 7 میلی متر ضخامت خواهد داشت که در مقایسه با نسخه قبلی 1.5 میلی متر باریکتر شده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

Android @ Home slashgear.com

پس از یک روز خسته کننده روی کاناپه لم داده اید، حس و حال بلند شدن از جای خود را ندارید، کنترل از راه دور را از گوشه ای پیدا کرده، چراغ آشپزخانه را خاموش می کنید، اجاق گاز را کم و زیاد کنید، ماشین لباس شویی را روشن کنید، سینمای خانگی را روشن کرده و از دستگاه پخش کننده فیلم مورد علاقه خود را پخش می کنید و از زندگی کمی لذت می برید! اینها خواب و خیال نیست، رویایی است با نام اندروید در خانه که در حال آزمایش های اولیه می باشد و قرار است که تا پایان سال در خانه های شما باشد!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

نوکیا لومیا 800 devicemag.com

متخصصان نرم افزاری مایکروسافت و شرکت های توسعه دهنده سخت افزار همگی سخت مشغول آماده سازی گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 8 هستند. با توجه به شایعات و اخبار غیر رسمی منتشره می توان ویندوز فون را یکی از بهترین انتخاب ها دانست، علی رغم اینکه هنوز این سیستم عامل برای عرضه به بازار آماده نشده است می خواهیم در این مقاله برخی از جوانب آن را بسنجیم و قلک های خود را آماده خرید گوشی های مجهز به آن کنیم!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین


تلفن هوشمند

امروزه گوشی های هوشمند سلطان بلامنازع قفسه های فروشگاهی و دوست داشتنی ترین ابزار ارتباطی و محاسباتی به حساب می آیند. این رایانه های توجیبی که در کنار مهمترین قابلیت شان که برقراری تماس های تلفنی و ویدئویی است، یک دستگاه پخش موسیقی، یک کنسول بازی و یک مرورگر اینترنتی هستند. تلفن های هوشمند از بازی شبانه در تخت خواب گرفته تا لذت بردن از موسیقی های دلخواه در مسیر، تا فرستادن پیامک به دوستان و آشنایان، همگی را در یک جا به کاربر ارائه می دهند.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Windows Phone 8 Apolo Windows Phone 8 Apolo
 

در ویدئویی که منتسب به شرکت نوکیا است، جو بلفیور (Joe Belfiore) جزئیاتی را در رابطه با سیستم عامل ویندوز فون 8 که قرار است به زودی منتشر شود در اختیار عموم قرار داده است. از مهمترین قابلیت های Windows Phone 8 می توان به پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و اجرای کدهای C و ++C اشاره کرد جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
پوشش نانو مانع نفوذ آب به داخل گوشی می شود پوشش نانو مانع نفوذ آب به داخل گوشی می شود gsmarena.com
 

پیش از این شایعات متنوعی در رابطه با مشخصات فنی آیفون 5 و گلکسی اس 3 مشاهده کرده بودیم اما تازه ترین شایعه در رابطه با این دو تلفن هوشمند، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. براساس اعلام یکی از بزرگترین فروشنده های بریتانیا که ارتباط نزدیکی با سامسونگ دارد، تلفن بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S III ضد آب خواهد بود. از طرفی منابع مختلفی نیز اعلام نموده اند که آیفون 5 اپل نیز در مقابل نفوذ آب به داخل گوشی مقاوم خواهد بود.


ادامه مطلب...
Aging Booth App Aging Booth App
 

با استفاده از برنامه های معرفی شده در این مقاله می توانید طول، عرض، ارتفاع، حجم و .. وسایل مختلف را اندازه گرفته و ثبت کنید تا هنگام خرید وسایل منزل دچار اشتباه نشوید. علاوه بر این یک دیکشنری حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. با استفاده از برنامه هایی ای که در ادامه لینک دانلود آنها را مشاهده می کنید، امکان بک آپ و پرینت گرفتن و انتقال شماره تماس ها را خواهید داشت. در کنار این برنامه ها عکس دوران پیریتان را نیز به شما نشان خواهیم داد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
موتور جستجوی جدید یاهو برای اندروید و iOS موتور جستجوی جدید یاهو برای اندروید و iOS app.search.yahoo.com
 

با توجه به زیاد شدن کاربران ابزارهای موبایل و افزایش سریع تعداد نرم افزارهای iOS اپل و Android گوگل، یافتن نرم افزار مناسب از بین بیش از 400,000 نرم افزار اندروید و بیش از 500,000 نرم افزار iOS کار نسبتا دشواری است. یاهو راه حل جالب و جذابی را برای یافتن نرم افزارهای اندروید و آی او اس ارائه کرده و بخش اختصاصی را بدین منظور راه اندازی کرده است. در بخش جدید یاهو می توان نرم افزارها را در شاخه های مختلف مشاهده کرد و یا به جستوی یک مورد خاص پرداخت.

وب سایت app.search.yahoo.com، سرویس جدید یاهو است که به صورت اختصاصی برروی جستجوی Appهای iOS و Android می پردازد. به عنوان مثال کاربر می تواند یک نرم افزار خاص را بصورت همزمان در هر دو پلتفرم اپل و گوگل جستجو کند. کاربر همچنین می تواند در شاخه های مختلف به دنبال نرم افزار مورد نظر خود بگردد. علاوه بر این امکان جستجو براساس قیمت و یا رتبه نیز وجود دارد.

زمانی که نرم افزار مورد نظر خود را پیدا کردید می توانید مستقیما به اندروید مارکت و یا اپ استور منتقل شوید تا نرم افزار مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین امکان ارسال اطلاعات برنامه های انتخابی از طریق SMS به موبایل نیز برای برخی از کاربران امکان پذیر است.

دسته بندی نرم افزارها و نحوه نمایش آنها به شما کمک می کند تا براساس نیاز خود، نرم افزار مناسب را به راحتی یافته و آن را دریافت کنید.

نگارش در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Which One Crashes More Which One Crashes More
 

گروه تحقیقاتی Crittisicm مدت زیادی را صرف بررسی سیستم عامل های موبایل کرده است. این گروه با بررسی دو سیستم عامل پرطرفدار iOS و Android به این پرسش که کدام یک از این دو سیستم عامل بیشتر هنگ می کند پاسخ داده است. گروه تحقیقاتی Crittisicm همچنین اعلام کرده که این تحقیقات بر روی تعداد زیادی از دستگاه های مجهز به سیستم عامل Android و iOS انجام گرفته و نتیجه نیز جالب از کار در آمده است. چراکه نشان می دهد نسخه های جدیدتر سیستم عامل ها حین اجرای برنامه، بیشتر از نسخه های قدیمی تر، دچار مشکل می شوند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
نوکیا Lumia 900 نوکیا Lumia 900
 

پیش فروش ستاره تلفن های ویندوزی، Lumia 900، برای کاربران امریکایی آغاز شد. Lumia 900 در حال حاضر بهترین تلفن مجهز به Windows Phone می باشد و قرار است ابتدا از طریق سرویس دهنده مخابراتی AT&T عرضه شود. Lumia 900 نسبت به نسخه قبلی یعنی Lumia 800 شباهت زیادی دارد اما سایز صفحه نمایش آن بزرگتر است. انتظار می رود این تلفن نوکیا تا یک ماه دیگر رسما وارد بازار شود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Galaxy S2 Plus Galaxy S2 Plus
 

متاسفانه در نمایشگاه MWC خبری از گوشی Samsung Galaxy S3 نخواهد بود و شرکت سامسونگ تلفن هوشمند فوق العاده اش را عرضه نخواهد کرد. ولی آیا این غول دنیای IT در نمایشگاه MWC دست خالی خواهد بود. پاسخ منفی است چراکه این شرکت کره ای قصد دارد در نمایشگاه MWC که در بارسلونا برگزار می شود، نسخه جدیدی از گوشی Samsung Galaxy S2 را معرفی کند. 

اگرچه در MWC خبری از گوشی فوق جذاب سامسونگ نخواهد بود ولی نسخه جدید Galaxy S2 با نام S2 پلاس، برای طرفداران سامسونگ عرضه خواهد شد.

Galaxy S2 Plus قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید 2.3.4 باشد. رزولوشن نمایشگر این گوشی WVGA یا 800 در 480 پیکسل و سرعت پردازنده آن نیز 1.5 گیگاهرتز می باشد. باید تا نمایشگاه MWC صبر کرده و منتظر مشاهده محصولات جدید سامسونگ باشیم تا بتوانیم میزان بهبود عملکرد گوشی Galaxy S2 پلاس را نسبت به Galaxy S2 بررسی کنیم. اما آنچه واضح است سرعت پردازش بالاتر نسبت به نسخه قبلی است که باعث اجرا شدن روان تر و سریعتر برنامه ها خواهد شد.

نگارش در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

[تصویر: 05.jpg]محققین کره ای روش جدیدی را ابداع کرده اند که در آن صدا به جریان الکتریسته تبدیل می شود، بدین ترتیب تلفن همراه کاربر در زمان صحبت کردن شارژ می گردد. دکتر Sang-Woo از دانشگاه Sungykunwan سئول بر روی پروژه ایی کار می کند که ممکن است روش استفاده ما از تلفن همراه را تغییر دهد. ایده های مختلفی برای تبدیل انرژی های بلااستفاده به الکتریسته وجود دارد از آن جمله می توان به انرژی خورشیدی و باد اشاره کرد ولی دکتر Sang-Woo وسیله ای ساخته است که امواج صدا را به الکتریسته تبدیل می کند.

دکتر Sang-Woo به همراه یک تیم از دانشگاه Sungykunwan سئول بدنبال تبدیل امواج صدا به انرژی هستند و قصد دارند جریال الکتریسته را از تبدیل انرژی موجود در موسیقی، نویزهای محیطی و انواع دیگر صدا بدست آورند. ما در دنیای پر سرو صدایی زندگی می کنیم، ماشین ها، ترن ها، هواپیماها و غیره همه و همه آلودگی صوتی ایجاد می کنند و همواره محیط پیرامون ما پر از صداهای مختلف است. فناوری جدید به انسان کمک می کند تا صدای بی فایده را به انرژی مفید تبدیل کند.

تیم دکتر Sang-Woo موفق به ساخت ابزار منحصربه فرد و بسیار کوچکی شده که دارای پایه های فشرده شده "اکسید روی" است این پایه ها بین الکترودها قرار داده شده اند. زمانی که صدا به سطح متصل به این ابزار برخورد می کند پایه های بسیار کوچک اسید روی شروع به لرزیدن کرده و سپس جریان الکتریکی تولید می کنند.

نمونه آزمایشی این ابزار در حال حاضر قادر است از 100 دسی بل صدا، حدود 50 میلی ولت جریان ایجاد کند. دکتر Sang Woo امیدوار است با تنظیم و بهینه کردن اکسیدهای روی جریان قوی تر از صدای ضعیف تر تولید کند.

 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Samsung Galaxy Samsung Galaxy Tech Radar
 

با نزدیک شدن به نمایشگاه اختصاصی موبایل در بارسلونا، شایعات زیادی مبنی بر معرفی Galaxy S III در این نمایشگاه مطرح شده بود. اما حالا سامسونگ رسما شایعات را رد کرده و خیال همه را راحت کرده که به این زودی ها منتظر Galaxy S III نباشند. البته سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تلفن ستاره ای خود را دیرتر و در یک رویداد اختصاصی معرفی کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
قاب خود ترمیم نیسان برای آیفون قاب خود ترمیم نیسان برای آیفون
 

Nissan اخیرا یک قاب متفاوت برای آیفون 4 و آیفون 4S را معرفی کرده است که در نوع خود بسیار جالب و عجیب می باشد. این قاب از جنس پلاستیک ABS ساخته شده تا مقاومت بالای داشته باشد. اما نکته شگفت انگیز در مورد این قاب مستحکم، قابلیت ترمیم خودکار در صورت بروز خط و خش برروی آن است. جزئیات بیشتر در مورد اولین قاب خود ترمیم دنیا را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Intel Smartphone Intel Smartphone www.technologyreview.com
 

پیش تر اخبار و شایعات مختلفی مبنی بر علاقه اینتل نسبت به ورود به بازار تلفن های هوشمند منتشر شده بود. اینتل که بزرگترین تولید کننده پردازنده کامپیوترهای شخصی است کمی دیر وارد بازی تلفن های هوشمند شده است، اما تلفن و تبلت آزمایشی اینتل که به تازگی در اختیار یک دانشگاه قرار گرفته، مجهز به پردازنده فوق العاده سریع Medfield می باشند که قدرت و بازده شگفت انگیزی دارد. 

وب سایت Technology Review که متعلق به دانشگاه فناوری ماساچوست است اعلام کرده که تعدادی از ابزارهای موبایل ساخته شده توسط اینتل را که به نسل جدید تراشه های این شرکت مجهز بود، آزمایش کرده است. براساس این گزارش این ابزارها در سایز آیفون و وزن سبک تر از آن ساخته شده اند. سیستم عامل آنها نیز Android Gingerbread بوده است.

دوربین این تلفن همراه بازده خیره کننده ای داشته و قادر بوده 10 عکس 8 مگاپیکسلی را در 0.66 ثانیه ضبط کند. این بدین معناست که دوربین این تلفن قادر است در یک ثانیه 15 عکس کامل 8 مگاپیکسلی بگیرد.

نکته قابل توجه در این گزارش این است که تلفن های تولیدی اینتل قادر به پخش ویدیو با کیفیت Blu-Ray هستند و قادرند ویدیو FULL HD را به تلویزیون ارسال کنند.

Technology Review اعلام کرده که علاوه بر تلفن هوشمند اندرویدی، تبلت های مجهز به تراشه Medfield اینتل را نیز آزمایش کرده و از بازده فوق العاده آنها شگفت زده شده است. براساس اعلام TR، تبلت های آزمایش شده از تمام تبلت های اندرویدی ساخته شده تا به امروز سریعتر بوده اند.

انتظار می رود اینتل در نمایشگاه CES امسال اطلاعات بیشتری در مورد تبلت و تلفن های هوشمند مجهز به تراشه Medfield اعلام کند و همچنین برآورد می شود که ابزارهای پرتابل مبتنی بر تراشه این شرکت در نیمه اول سال 2012 وارد بازار شوند.

نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Lumia 900 Lumia 900
 

گوشی های ویندوزی نوکیا با وجود اینکه مدت کمی است وارد بازار شده اند، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. قوی ترین تلفن هوشمند ویندوزی نوکیا مدل Lumia 900 است که در نمایشگاه CES نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. در ادامه بررسی کلی Lumia 900 را مشاهده خواهید کرد.

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Sony Xperia S Sony Xperia S T3
 

سونی در نمایشگاه CES 2012علاوه بر تلفن فوق العاده جذاب Xperia ion یک تلفن هوشمند دیگر به نام Xperia S را به نمایش گذاشت. Xperia S زودتر از ion و در سه ماه دوم سال 2012 وارد بازار جهانی خواهد شد. این تلفن اندرویدی دوربین 12 مگاپیکسل و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دارد که آن را قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 1080p می کند. در ادامه مشخصات کامل فنی Xperia S به همراه گالری عکس و ویدیو مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Samsung Galaxy S3 Samsung Galaxy S3
 

اکثر دوست داران تکنولوژی تمایل داشتند گوشی جدید سامسونگ را در نمایشگاه CES 2012 مشاهده کنند. ولی متاسفانه خبری از Galaxy S3 در این نمایشگاه نبود. ما امیدواریم بتوانیم این گوشی فوق العاده را در نمایشگاه MWC اسپانیا که اواسط اسفند ماه برگزار می شود، بررسی کنیم ولی با توجه به منابع خبری مختلف، گالاکسی S3 در این نمایشگاه هم رونمایی نخواهد شد و باید اواسط تابستان منتظر عرضه این محصول باشیم.

خبرهای دریافت شده از منابع خبری مختلف حاکی از این هستند که Galaxy S3 در فصل تابستان عرضه می شود. دلایل سامسونگ برای تاخیر در عرضه این محصول پر طرفدار مشخص نیست ولی واضح است که اگر سامسونگ از این محصول در فصل تابستان رونمایی کند، زمان زیادی طول می کشد تا به بازار جهانی راه یابد. مگر اینکه سیاست سامسونگ در این باشد که Galaxy S3 را به صورت همزمان در همه کشور ها به فروش برساند.

main-samsung-galaxy-siii-5845697

3 ماه پس از عرضه مدل قدیمی تر یعنی Galaxy S2 در نمایشگاه MWC شاهد فروش این محصول در بازار اروپا بودیم. Galaxy S2 حدودا 7 ماه پس از این تاریخ به دست طرفدارن Samsung در امریکا رسید. با توجه به این زمانبندی طولانی در عرضه محصولات، اگر قرار باشد Galaxy S3 هم در تابستان امسال به بازار عرضه شود ممکن است تا سال 2013 به دست طرفدرانش در سراسر دنیا، نرسد. ممکن است سامسونگ در این فکر باشد که این محصول را به صورت همزمان در کل کشور ها عرضه کند و دلیل دیرکرد رونمایی این محصول نیز همین باشد.

با توجه به شایعات درز کرده به اینترنت، Galaxy S3 مجهز به نمایشگر 4.3 یا 4.6 اینچ با تکنولوژی Super AMOLED Plus ورزولوشن 1280x720 پیکسل و پردازنده Tegra 3 چهار هسته ای به همراه 2 گیگابایت حافظه RAM خواهد بود. از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 یا ساندویچ بستنی اشاره کرد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست و اگر سامسونگ زمان عرضه آن را به تاخیر بیاندازد در تصمیم گیری شما برای خرید آن تاثیری خواهد داشت؟

Fujitsu Toshiba IS12T Fujitsu Toshiba IS12T
 

فوجیتسو و توشیبا در CES امسال یک محصول مشترک داشتند و این محصول گوشی جذاب و شگفت انگیز ضد آب IS12T بود. این گوشی خوشرنگ مجهز به سیستم عامل Winodws Phone 7.5 بوده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. اگر به گوشی های صورتی علاقه مندید، این گوشی نمونه جذابی برای شما است. در ادامه مشخصات کامل تر این گوشی فوق العاده را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
LG X3 Quad Core LG X3 Quad Core
 

تعداد کمی از تبلت های موجود در بازار مانند تبلت Transformer Prime اسوس مجهز به پردازنده 4 هسته ای می باشند. ولی ظاهرا تولید کننده های تلفن هوشمند تمایل بیشتری به تجهیز تلفن هایشان به پردازنده چهار هسته ای دارند. پیش از این اطلاعاتی در مورد تلفن های چهار هسته ای HTC Zeta و HTC Edge به بیرون درز کرده بود و تصور می شد که اولین تلفن هوشمند 4 هسته ای دنیا توسط اچ تی سی روانه بازار خواهد شد. اما حال با اطلاعاتی که از گوشی 4 هسته ای ال جی منتشر شده ممکن است اولین تلفن چهار هسته ای دنیا X3 باشد.

LG X3 مجهز به پردازنده Quad Core Tegra3 و نمایشگر 4.7 اینچی است. رزولوشن نمایشگر این گوشی جذاب و باریک 1280x720 پیکسل بوده و قرار است 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

X3 همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی، ارتباط بی سیم 802.11b/g/n و بلوتوث 4.0 خواهد بود. مشخصات و عکس های بیشتر گوشی X3 الجی را در نمایشگاه MWC که به زودی برگزار می شود، مشاهده خواهید کرد.

نگارش در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Nokia Lumia 900 Nokia Lumia 900
 

مدتی بود که خبر خوشایندی از فروش تلفن های هوشمند نوکیا نمی شنیدیم. این کمپانی اخیرا تلفن های هوشمند و جذاب جدید خود را مجهز به سیستم عامل WP7 کرده و از فروش یک میلیونی این گوشی ها جان دوباره ای گرفته است. در ادامه دلایل موفقیت نوکیا برای فروش یک میلیون تلفن هوشمند لومیا و بازگشت قدرتمند وی به بازار گوشی های موبایل را بررسی می کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

 

LG Optimus 2XLG Optimus 2X
 

ال جی با عرضه تلفن هوشمند Optimus 2x توانست عنوان اولین تلفن هوشمند دو هسته ای جهان را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به نام خود ثبت کند. Optimus 2x برای اولین بار در ماه دسامبر 2010 معرفی و در ژانویه 2011 وارد بازار کره جنوبی گردید.

ثبت رکورد در رکورد های جهانی گینس همیشه باعث افتخار است ولی LG برای رسیدن به این رکورد مجبور شد Optimus 2x SU 660 را با سیستم عامل Android 2.2 عرضه کند و این در حالی است که رقبای دو هسته ای این تلفن با سیستم عامل جدیدتر و بهتر، یعنی Android 2.3 وارد بازار شدند.

ال جی برای رسیدن به این رکورد تلفن خود را زودتر از رقبا وارد بازار کرد و همین عامل باعث شد تا رقبای Optimus 2X با امکانات بهتر و سیستم عامل جدید تر وارد بازار شوند.

جهت مشاهده مقایسه کامل Optimus 2X با Galaxy S 2 به این مقاله مراجعه نمایید.

البته LG اعلام کرده که نسخه بروز رسانی سیستم عامل Android 2.3 برای Optimux 2X تا تابستان ارائه خواهد شد ولی تا آن زمان رقبای این گوشی فرصت زیادی برای فروش تلفن های دو هسته ای خود دارند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد