سونی تبلت Xperia Tablet S را معرفی کرد: جایگزین لپ‌تاپ و کنترل از راه دور
تکنولوژی
نگارش در تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین

اگر به خاطر داشته باشید Tablet S دارای فرستنده IR بود و به کنترل از راه دور عمومی تبدیل می‌شود. حال سونی این قابلیت را گسترش داده و امکان کنترل ابزارهای بیشتری را از طریق Xperia Tablet S میسر کرده است. با این تبلت می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که مجموعه‌ای از ابزارها تنها با فشار دادن یک دکمه کنترل شوند. مثلا می‌توانید تنظیم کنید اگر فلان ماکرو رو اجرا کردید بصورت خودکار تلویزیون روشن شود کانال خاصی پخش شود سینمای خانگی نیز روش شده و روی تنظیمات خاصی قرار گیرد و همزمان ابزارهای دیگرتان نیز روش شده و کار خاصی را انجام دهند.

 

یکی دیگر از قابلیت‌های نرم‌افزاری تبلت جدید سونی که Guest Mode نام دارد این امکان را به کاربر می‌دهد که دسترسی برخی از تنظیمات و برنامه‌ها را برای کاربر مهمان تعریف کند به این ترتیب اگر تبلت خود را در اختیار دوست یا مهمان خود قرار دهید تنها به نرم‌افزار و تنظیماتی که از قبل تعریف کرده‌اید دسترسی خواهد داشت. این قابلیت برای کنترل دسترسی فرزندان نیز بکار می‌رود.

Xperia Tablet S اولین تبلت سونی با برند اکسپریا است سونی تغییرات نرم‌افزاری بسیاری را برروی اندروید اعمال نموده و آن را براساس نیازهای کاربران سفارشی کرده است.

 

کاور این تبلت که در دل خود کی‌برد فیزیکی نیز دارد با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این کاور باریک و جذاب، شباهت بسیار زیادی به کاور تبلت سرفیس مایکروسافت دارد. علاوه بر این یک استند ۹۹.۹۹ دلاری دیگر نیز عرضه خواهد شد که نقشه پایه را ایفا می‌کند و تبلت را شبیه به تلویزیون یا مانیتور می‌کند.

پیش فروش تبلت اکسپریا S سونی در ۷ سپتامبر یعنی حدود یک هفته دیگر آغاز خواهد شد. این تبلت در نسخه‌های 16 ,32 و 64GB و با قیمت بین ۳۹۹ تا ۵۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: