لنوو بر اچ‌پی غلبه کرد و جایگاه بزرگترین تولیدکننده PC دنیا را از آن خود کرد
تکنولوژی

براساس گزارش Gartner، کل فروش PC با کاهش ۸.۳ درصدی روبرو شده و کل کامپیوترهای شخصی (PC) تولید شده به ۸۷.۵ میلیون دستگاه رسیده است. البته در این گزارش ذکر شده که هنوز ویندوز ۸ مایکروسافت منتشر نشده و مطمئنا پس از انتشار رسمی آن در ۶ آبان‌ماه فروش کامپیوترهای شخصی افزایش خواهد یافت. چون بسیاری از مشتریان فعلا دست از خرید برداشته‌اند و منتظر ورود ابزارهای جدید مبتنی بر این سیستم‌‌عامل هستند.

همانطور که در جدول پایین مشاهده می‌کنید، لنوو هر چند با اختلاف بسیار کم، اما HP را پشت سر گذاشته و در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ در جایگاه بزرگترین تولیدکننده PC قرار گرفته است. Dell و Acer نیز به ترتیب جایگاه سوم و چهارم را از آن خود کرده‌اند.

Lenovo

اما در سه ماهه چهارم پایانی سال که در آن انتشار ویندوز ۸ و تعطیلات پایان سال میلادی را خواهیم داشت، فروش کامپیوترهای شخصی نیز افزایش خواهد یافت و باید منتظر ماند و دید آیا لنوو می‌تواند همانند این فصل اقتدار خود را حفظ کند یا خیر.

لنوو برای بدست آوردن این جایگاه قیمت محصولات خود را کاملا رقباتی در نظر گرفته و برخی از تحلیل‌گران معتقدند حتی در برخی از محصولات، این شرکت ضرر داده تا میزان فروش خود را افزایش دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: