نکسوس ۴ معرفی شد: اندروید ۴.۲، پردازنده Snapdragon S4 Pro، نمایشگر ۴.۷ اینچ، قیمت تنها ۳۰۰ دلار!
تکنولوژی

نکسوس ۴ ال‌جی بالاخره به طور رسمی معرفی شد. از ویژگی‌های این گوشی که از اندروید خالص بهره می‌برد، می‌توان به نمایشگر ۴.۷ اینچ IPS با رزولوشن True HD یا ۷۶۸×۱۲۸۰، یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی، محافظ شیشه گوریلا نسخه ۲، یک پردازنده Snapdragon S4 Pro کوالکام، ۲ گیگابایت حافظه RAM و نسخه جدید Google Now اشاره کرد. این گوشی به NFC مجهز است و قابلیت استفاده از وسیله جانبی جدید گوگل، یعنی شارژر بی‌سیم را دارد.

 

همچنین قابلیت‌های Street view، نقشه‌های سه‌بعدی، نقشه‌های داخل بناها و ناوبری مرحله به مرحله نیز در نرم‌افزار Google Maps روی این دستگاه وجود دارند. اندروید ۴.۲ قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و جذابی دارد که به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت. اما از جمله آنها می‌توان به قابلیت تایپ مبتنی بر ژست انگشتی (Gesture Typing) اشاره نمود و این که رابط کاربری اندروید جدید به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان به راحتی با یک دست با آن کار کرد.

دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما را ناامید نخواهد کرد. نرم‌افزار عکاسی در اندروید ۴.۲ قابلیت عکاسی در نور کم را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

 

نکسوس ۴ توسط ۲۰۰ سرویس‌دهنده مخابراتی با شبکه‌های +GSM/HSPA به فروش می‌رسد. فروش این گوشی هوشمند از روز ۱۳ نوامبر در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان، فرانسه، اسپانیا و استرالیا، با قیمت ۲۹۹ دلار (نسخه ۸ گیگابایت) و ۳۴۹ دلار (نسخه ۱۶ گیگابایت) آغاز می‌گردد. همچنین T-Mobile نسخه ۱۶ گیگابایت آن را با قراردادی دو ساله به قیمت ۱۹۹ دلار به فروش خواهد رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: